Søger svarpersoner til spørgeskema ang. hundeejeres forhold til politiet {{forumTopicSubject}}
Hej alle på Hundegalleri
Jeg er en kandidat-studerende fra Roskilde Universitet, som er i gang med at skrive et projekt ang. hundeejernes syn på politiet efter den nye hundelov trådte i kraft i 2010. Det er ikke hensigten at sætte politiet i et godt eller dårligt lys, men at afklare om ændringerne i hundeloven har ændret ejernes forhold til politiet - og i så fald hvordan.
Jeg søger derfor så mange hundeejere som muligt til at besvare spørgeskemaet - både ejere af de forbudte racer, samt ejere af
andre racer og blandingshunde.
Spørgeskemaet kan findes her: https://www.surveymonkey.com/s/T628YVM
Mange tak på forhånd for hjælpen.
Mvh. Rikke
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Blev dog lidt i tvivl omkring spørgsmålet: "ejer du hunden?"
For jeg bor sammen med kæresten og det er "vores" hunde, men på papiret er det selvfølgelig kun mine, derfor svarede jeg dette - var det rigtigt eller?
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Og siger det samme som Bodil
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
Godt nok er jeg kun 17, men bliver 18 til februar, så tænkte jeg liiiige kunne snyde mig ind og være med
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Og jeg kunne også godt tænke mig at se den færdige rapport
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Jeg er også meget interesseret i at se det færdige resultat
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 181
Held og lykke med projektet
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
aug 2012