{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Cavalier {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er

Jeg er ved at have en dejlig stor hvalp, eller han vokser som han skal og man føler hurtig de vokser fra at være hvalp smiley Der er bare lidt der undre mig, da jeg ikke kender særdeles meget til racen. Min dejlige Oskar er blevet meget stille her på det sidste og sover stort set hele dagen, hvilket han ikke har gjort hele tiden, er det på grund af han nu er falden rigtig godt til, ligeledelse spiser han ikke rigtig morgenmad, men spiser gerne aftensmad og lejer hele aften lang. Han er meget stille for tiden og det undre mig .... Vi har lige givet ham loppekur på grund af han kløede en del ved øret, men har ikke fundet lopper på ham, er der noget i hans alder som kan skyldes han meget stille og lidt for stille opførelse????

Hilsen Anja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cavalier
  • #1   22. okt 2013 Kontakt opdrætter, de bliver sikkert også glade for at høre fra jer smiley

• #2   22. okt 2013 Synes generelt at vi har oplevet at hunden bliver trættere og dvask i vinterperioden smiley

• #3   22. okt 2013 Hvis han kun har klæet sig ved øret, og i ikke har fundet nogen lopper, så tror jeg nu mere han måske har problemer med øret... Og så så hjælper en loppekur jo ikke smiley

Jeg ville få hans øre tjekket ved dyrlægen... Ørepine/øreinfektion kan sagtens gøre at de sover mere og ikke så gerne vil spise.

• #5   22. okt 2013 Okay, mange tak, holder lige lidt øje med hans kløen .... Vi har næsten lige været ved dyrlægen og blive vaccineret og der tjekkede han ham og der var intet i vejen med ham, for blot to uger siden, så synes det er mærkeligt hvis han har fået en infektion på så kort tid, men det har været en klar tankegang hos mig, så jeg har været ops på det.

• #6   22. okt 2013 Han er klart en B hund .... smiley Men ja, kløen er ikke så slem, men tror en tur ved dyrlægen er oplagt hvis det forsætter i morgen, har ikke set ham klø i dag.

• #9   22. okt 2013 Okay, hvor får man lakseolie henne, kunne jeg godt tænkte mig at prøve det ??? smiley Hans pels er ikke ligefrem skinnende mere lidt mat og faktisk lidt tør.

Haha'.... Det er skørt at have en hund der våger når vækkeuret ringer, men til gengæld er han svær og få til at sove om aften, hvor man selv er totalt træt og udkørt, så tja .... Til tider kunne det være rart med en A-hund smiley Hehe'...

• #10   22. okt 2013 Han er lige omkring 15 uger xD ....

• #12   22. okt 2013 Ved et almindeligt sundhedstjek/vaccination kan en dyrlæge sagtens overse en lille infektion i øret, med mindre man siger at der er noget med øret...
    De skal have en vatpind i øret, og så lave nogle test af en eller andet art, for at se om der er infektion.

• #14   22. okt 2013 Haha' ja god ide xD .... Okay, tak det vil jeg lige forsøge mig med. Hvor gammel er din hvalp, hun ser godt nok dejlig ud?

• #16   22. okt 2013 Hans bror fik taget en øre prøve, så dyrlægen overså ikke Oskar, da de var derinde sammen, men hans øre så fine ud (: ....

Tror det kunne pynte på Oskars pels også (: Oskar er mest fyldt med energi om aften, hvilket der jo undre mig, da vi fik ham hjem var det hele dagen og søvn hele aften, så tror han måske har byttet lidt om på timerne i døgnet lige for tiden, måske det skyldes lys ændringen udenfor.

• #17   22. okt 2013 Super, det lyder bare super (:

Kommentér på:
Cavalier

Annonce