Cavalier {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er
Jeg er ved at have en dejlig stor hvalp, eller han vokser som han skal og man føler hurtig de vokser fra at være hvalp Der er bare lidt der undre mig, da jeg ikke kender særdeles meget til racen. Min dejlige Oskar er blevet meget stille her på det sidste og sover stort set hele dagen, hvilket han ikke har gjort hele tiden, er det på grund af han nu er falden rigtig godt til, ligeledelse spiser han ikke rigtig morgenmad, men spiser gerne aftensmad og lejer hele aften lang. Han er meget stille for tiden og det undre mig .... Vi har lige givet ham loppekur på grund af han kløede en del ved øret, men har ikke fundet lopper på ham, er der noget i hans alder som kan skyldes han meget stille og lidt for stille opførelse????
Hilsen Anja
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 435
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Jeg ville få hans øre tjekket ved dyrlægen... Ørepine/øreinfektion kan sagtens gøre at de sover mere og ikke så gerne vil spise.
sep 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 15
sep 2013
sep 2013
Haha'.... Det er skørt at have en hund der våger når vækkeuret ringer, men til gengæld er han svær og få til at sove om aften, hvor man selv er totalt træt og udkørt, så tja .... Til tider kunne det være rart med en A-hund Hehe'...
sep 2013
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
De skal have en vatpind i øret, og så lave nogle test af en eller andet art, for at se om der er infektion.
sep 2013
sep 2013
Tror det kunne pynte på Oskars pels også (: Oskar er mest fyldt med energi om aften, hvilket der jo undre mig, da vi fik ham hjem var det hele dagen og søvn hele aften, så tror han måske har byttet lidt om på timerne i døgnet lige for tiden, måske det skyldes lys ændringen udenfor.
sep 2013
Cavalier