{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris dyrlægevagt røntgen
  • #1   12. sep 2013 Hvad har den lavet?

• #2   12. sep 2013 Tror det var 1.700 her, det var skadestue i hverdags timerne.

• #3   12. sep 2013 Som oftest er det dobbelt takst i skadestuen

• #4   12. sep 2013 Jeg synes egentlig, at spørgsmålet er irrelevant, for skal hunden i røntgen, så skal den altså bare i røntgen.

Her giver jeg 705 kr + moms for røntgenundersøgelse i dagtimerne, og det er vist 50% dyrere her om aftenen.

• #5   12. sep 2013 det er da ikke et irrelevant spørgsmål.. Hun skriver intet om at det ikke skal ske selvom prisen er dobbelt takst.
    Det er da meget rart at vide hvad man kan forvente at skulle af med, det kan være man lige skal overføre penge fra en konto til en anden eller låne penge eller hvad det end skulle være.. Men irrelevant er spørgsmålet bestemt ikke...

• #6   12. sep 2013 min veninde var så uheldig at tabe hende da hun var ved at sætte hende ned og hun landede vildt uheldigt. vi har nu været ved dyrlægevagten og fået røntgenfotograferet hende. Hendes venstre bagben er brækket smiley min lille baby. Er så ked af det og min veninde har så dårlig samvittighed. Lige nu ligger lille Choko pakket godt ind så hun ikke fryser af bedøvelsen.

Imorgen skal vi til tjek igen for at se om knoglen er skredet. Som det er nu er den ikke brækket helt igennem, men for at være sikker tjekker vi imorgen...

• #7   12. sep 2013 Man får da svaret hos sin egen dyrlæge, for der er store prisforskelle rundt omkring, og så kan det da være lige meget, hvad vi andre giver, ikke?

• #8   12. sep 2013 Hullubullu d. - tak fordi du forsvare mig. og slf. skal hun have behandling uanset prisen. Jeg går ikke ud og køber mig en hvalp hvis jeg ikke ville den det bedste, så det bedste er hvad hun skal have.

• #9   12. sep 2013 Linda N. - Nej det er ikke ligemeget hvad folk giver.

Har hørt om folks skader der kostede over 10.000 kr så det giver mig meget ro at vide at det ikke er sagen her hos mig...

• #10   12. sep 2013 Det gør mig ondt smiley

• #11   12. sep 2013 Blev det dyrt så?

God bedring med vapse smiley

• #12   12. sep 2013 Jeg ved endnu ikke hvad det kommer til at koste da dyrlægen først forslog at vi beregnede når vi var færdig med behandling da vi ikke kan (og jeg selvfølgelig ikke vil) stoppe behandlingen på nu værende tidspunkt. Så vi venter med at beregne pris indtil hun er gennem behandlingen

og tak smiley

• #13   12. sep 2013 den smiley var altså ikke ment som muggen, men vil ikke skrive en glad smiley fordi jeg er ret så ked af det lige nu men det var en : / smiley som i, tak for din medfølelse, men jeg er svær at trøste lige nu smiley

• #14   12. sep 2013 Det er helt i orden, jeg forstår smiley

• #15   12. sep 2013 Håber at det ikke er så alvorligt og at den lille hund heler hurtigt igen smiley

• #16   12. sep 2013 Det er godt, at du/I kom afsted med hunden - og rigtig god bedring til den smiley

Jeg mente såmænd bare, at prisen kan være fuldstændig ligegyldig, for som ejer har man et ansvar for, at dyret behandles, når det er nødvendigt, og til dato har jeg altså aldrig hørt om nogen, der har givet 10.000 kr for røntgen...

Det kan selvfølgelig være praktisk at kende prisen, hvis du skal overføre penge mellem dine konti for at betale kontant, som det kræves mange steder, men vi kan ikke give dig svaret her, når vi ikke ved hvilken klinik, du bruger...

Konsultationen i morgen skulle så gerne blive billigere for dig, fordi det er en kontrol - det slipper jeg i hvert fald for at betale hver gang, selvom min syge hund kommer mindst 3 gange om ugen. Jeg håber, jeres dyrlæge gør på samme måde..

Pøj pøj med den lille - og så lad være med at bebrejde jer selv noget, for det kan ikke bruges til noget smiley

• #18   13. sep 2013 Øv øv! Rigtig god bedring med det lille pus smiley

• #19   13. sep 2013 Linda N. - Choko er den første hund jeg har som er ejet af mig. Dvs. hun er den første hund jeg betaler dyrlæge for. Jeg har læst her inde at folk har betalt de der 10.000 for en tand og så tænkte jeg at knogler er dyrere at arbejde med.

Da jeg kunne se at hun trak hendes pote helt op under sig og ikke engang prøvede på at støtte på den ringede jeg med det samme til vagten, dyrlægen var kaldt ud på vagt men kom så hurtigt han kunne. så efter 3 kvarter blev hun undersøgt. Venstre bagben er brækket to steder, heldigvis ikke hele vejen igennem.

Calule - og rullepølsen maggie - tak skal du have. Dyrlægen vurdere at det tager 4-6 uger at hele.

Mike/Vega's mor - tak. Ja vi kom afsted så hurtigt vi kunne. Hun blev bedøvet, røntgenfotograferet, forbundet med bandage og fik så noget opvækkende og smertestillende.

Jeg har desværre ikke nået at få tegnet ulykkeforsikringen endnu, da jeg kun har haft hende i 3 dage. og det værste ved dét er sådan set at jeg har brugt de sidste 3 dage på at undersøge og vurdere hvilken der ville være den bedste i stedet for at tage mig sammen og bare tage første og bedste... Kan en ulykkeforsikring fra venindens side gøre noget?

Tanja og bine - mange tak,

Jeg føler mig som verdens dårligste hundeejer og veninde. Jeg vidste at min veninde er meget klodset, hun taber tit ting og går ind i ting, men jeg havde aldrig drømt om at hun kunne finde på at tabe min lille Choko, heller ikke selv om hun sprællede.. Hun har spurgt mig på facebook om Choko er okay og jeg synes selv ikke at jeg kan være det bekendt, men jeg gav hende en ordentlig sviner om hvor vigtigt det er for en hvalp at kunne undersøge verden gennem leg og med nysgerrighed i dens første 12 uger og hvordan det nu er blevet frarøvet hende og hvordan hun ender som en indadvendt skræmt hund hvis jeg ikke gør et stort arbejde i at få hende ud og se en masse ting, gnaske i en masse ting og dufte til en masse ting. Jeg fortalte hende hvordan Choko har vågnet hver halve time i nat og skreget i smerte og hvordan hun ikke engang kan sætte sig og tisse og bliver nødt til at tisse ned af sig selv.

• #22   13. sep 2013 Mike/Vega's mor - tusind tak for dine ord. Det hjælper virkeligt mit sårede morhjerte at høre. Min veninde er ikke forsikret men vil se om hendes forældres forsikring dækker hende.. Det var meget venligt at dig at tilbyde at ringe til din egen forsikringsdame. Min veninde og jeg har heldigvis et godt forhold at hun godt ved at når jeg en sjælden gang giver hende en sviner så er det fordi jeg er rigtig ked af det.

• #24   13. sep 2013 Hvis du ikke har bestemt dig vedr. sygeforsikring endnu, så vil jeg anbefale at du tager enten:

Almindelig Brand, Dyrekassen eller Agria dyreforsikring.

• #25   13. sep 2013 Jeg har fået agria syge-og ansvars forsikring nu

• #26   13. sep 2013 Louise det er jo desværre bare et rigtigt træls uheld, som du ikke kan gøre for på nogen måde. så i stedet så må du fokusere på det der kommer nu, nemlig heling og genoptræning
    God bedring til din hund. Jeg håber hun kommer sig hurtigt.

Jeg træner sammen med en, hendes sheltie brækkede benet som 7 måneders. I dag er den 7 år og har løbet ag i mange år uden nogen former for problemer.

• #27   13. sep 2013 Mette - tak. Jeg er glad for at høre om hende med Sheltien, det er nemlig også meningen at Choko skal være agility hund når hun bliver gammel og udviklet nok smiley Choko er ved at have lært at passe bedere på hendes ben lige nu og bruger det ikke forkert så ofte lige nu

• #28   13. sep 2013 Jeg betalte 6.000 for røntgen og operation (2 stifter) i det brækkede bagben. Det var skadestue. Min var 18 uger, de brækker let de hvalpeknogler. Her var det også uheld smiley

Hvis du kan vil jeg anbefale en sygeforsikring med genoptræning inkl. jeg endte med at betale 5.000 for genoptræning, det tog min forsikring nemlig ikke (dog dækkede den 90% af de andre udgifter)

Jeg tog min med i taske på bus og tog tur, og hun var med på cykeltur hvor hun sad i kurven, det trættede hende meget. Vi gik i mange parker bare hvor hun var i tasken, jeg fik et par kommentarer på vejen om at "den har jo 4 ben!" etc, men de kunne rende mig en lang march smiley

• #30   14. sep 2013 Buch, - det er godt nok mange penge smiley min mor har heldigvis sagt at hun gerne vil hjælpe til da det ihvertfald ikke skal ende i en aflivning.

Jeg havde også tænkt på det med at bære hende rundt og så sætte hende ned hvor jeg tænker "her er der noget virkeligt ulækkert, det må være lige noget for en hundehvalp" smiley

Mike/Vega's mor - det går så meget bedre. Hun fik gibs på igår og hun har kun pivet af smerte én enkelt gang så min psyke har også fået det en del bedre smiley I nat er jeg vågnet flere gange ved at hun er drønet rundt på de ca 4 kvadratmeter hun har om natten smiley Hun har så pivet en del, men ikke af smerte (for den lyd har jeg lært at kende nu) men nok fordi det var første nat hun ikke sov oppe i sengen da dyrlægen har forbudt det smiley Jeg har lagt med hånden nede ved hende en del men den bider hun bare i, så det er endt med at jeg har holdt den på ryggen af hende og at hun har twistet rundt for at fange hånden. Men tja, sådan er det jo med en livlig hundehvalp. Jeg er sååååå glad for at se hvor meget gipsen har gjort for hende smiley

• #31   3. okt 2013 For lige at give en endelig opdatering på emnet omkring pris for behandling endte jeg på en samlet regning på 6124 kr.

dette er inkl.

5x dyrlægebesøg
    4x 2 billeder røntgen,
    2x narkose
    2x opvågning
    1x 24 timers smertestillende
    2x røntgen fremkaldelse
    3x forbindingsskift
    2x utensilier og miljøafgift
    1x skråfaktur af venstre bagben tibia

• #32   3. okt 2013 Stakkels lille vaps!!
    Men jeg må sige, at du er sluppet billigt, mht prisen..
    Min gamle hund fik hotspots, og bare for at blive sprittet og barberet, måtte jeg af med 2500 for ét besøg..

Jeg håber at hun bliver god som ny, meget snart, så hun kan få oplevet verden smiley Super sød hund!

Kommentér på:
pris dyrlægevagt røntgen

Annonce