1.362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

kemiske kastration bivirkninger ? kemiske kastration bivirkninger ?

Godaften...

Vi har en engelsk bulldog som "parrer" alles ben?? Især hunkøn... Vi har prøvet alt syns vi?
Så har læst mig frem til at man kan få en kemiske kastration?? I Form a en sprøjte? Som så holder i 6 måneder hva jeg kunne forstå?

Så ville bare høre om nogen har prøvet det? Og om der er nogle bivirkninger? Og om hunden blir "normal" igen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kemiske kastration bivirkninger ?
  • #1   28. jul 2013 Kigger lige med her smiley

• #2   28. jul 2013 Har du bare accepteret den adfærd indtil videre ?

• #3   28. jul 2013 Mener du Bella??

• #4   28. jul 2013 og hvad har i prøvet ?

• #5   28. jul 2013 Jeg mener; hvad gør i når hunden parre alles ben ?

• #6   28. jul 2013 Jamen altså... Jeg kan nøjes med at sige "nej" hvis den nu gør det ved mig?
    Men ved damen herhjemme er han fuldstænding ligeglad??

Vi har prøvet
    - dreje rundt om os selv
    -løftet benet så han ikke kan nå?
    -sige nej osv (kommandoer )
    -sprøjte vand i hovedet på ham
    - smide ham udenfor/ i hans kurv for at se om han så falder lidt ned?

Syns sku vi har prøvet alt.. Men råd modtages gerne..
    Har overvejet at prøve med sårn en stød ting til at fjerne myggestik med for at gi ham et chok (svare til det samme som i en klik lighter)

• #7   28. jul 2013 Et bestemt nej (hvis han altså forstår hvad nej betyder) og flytte ham væk. Og det skal være tydeligt og bestemt HVER gang. ikke nogen "det må du altså ikke, dumme hund " osv. det fatter hunden alligevel hat af..

• #8   28. jul 2013 Syns sku ikke det hjælper??

Altså.. Det ligesom han går i en hel anden verden?? Og så kan man sige nej ligeså længe man vil?? Og man kan nærmest se når han skal til at gå igang..?
    Og det gør jo skide ondt når han sætter hans klør i en?

• #12   29. jul 2013 åh synes at huske jeg engang herinde har set noget med det kan give problemer med ryggen.....

Prøv at afled ham, hiv fat i noget legetøj så hans interesse falder på det..... eller gå en tur med ham :o) eller kald ham i køkkenet - haven hvor der venter lidt sit - dæk osv. træning plus godbidder ;o) afledes bør han i hvert fald, at lukke ham væk virker ikke....

• #13   29. jul 2013 Det er sjovt, at det er den engelske bulldog, der ofte har den adfærd.
    Jeg forestiller mig, at racen generelt aktiveres så lidt, at den selv må finde på andet at lave. Måske er det ejers dovenskab, måske er det pga racens skavanker, så den reelt ikke kan bevæge sig nok. Begge dele er enormt trist.
    Parringsbevægelser på mennesker er en vane, som kommer af stress eller kedsomhed. Det er ikke noget hormonelt.
    Giv hunden noget andet at tænke på, og irettesæt så skriftligt og konsekvent ved den slags uønskede adfærd. Lytter hunden ikke til det, er den ikke opdraget godt nok, så må I tage den forfra.

• #14   29. jul 2013 Både og det med a være doven.. .?

Hunden gider knap nok selv og gå.. Man skal træk ham 100 meter før han gir op?? Selv om det i skoven stranden i byen?.
    Og vi har prøvet med 3-4 gå ture om dagen ca 3 km a stykket??

• #16   29. jul 2013 Mange tak alle sammen smiley

• #17   29. jul 2013 For at svare på dit spørgsmål, så har alle 5 jeg kender der har kemisk kastereret deres hanner, oplevet bivirkninger. Pelsforandringer, temperamentsforandringer til det værer og vægt problemer. Alle har oplevet en positiv virkning på det problem de gjorde det mod, men ikke en har syntes det stod mål med bivirkningerne.
    Ikke en har gentaget behandlingen, og alle har været glade for de ikke tog operativ kastraktion i første omgang.

• #19   30. jul 2013 Sjovt, jeg kender kun til tilfælde hvor den kemiskekastration har været en success og samtlige a de hanner er efterfølgende blevet operativt kastreret også med success.

Tror dog ikke nødvendigvis at kastration vil virke på trådstarters problem her, da det ikke lyder som kønsdrift, men nærmere som stress / frustration / dårlig vane...

Kommentér på:
kemiske kastration bivirkninger ?

Annonce