3.116 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ? FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ?

Vi har fået en fransk bulldog tæve i forgårs. Og alt går indtil videre over al forventning.
Hun har ingen uheld haft inde endnu. Vi har hende ude efter mad, leg, sov osv og ellers min. en gang i timen.

Efter jeg har læst flere indlæg på nettet og forhørt mig med familiemedlemmer med hunde - bliver vi mere overbevist om vi skal have et bur til hende, til om natten, og når hun er alene hjemme .

Men hvor stort skal dette bur være ? synes ikke jeg kan blive klog på det.
Og ligger i en avis eller andet inde i buret, i starten. Som hvalpen kan tisse på?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ?
  • #2   28. jul 2013 Mine forældres franske boede hos mig fra han var 9 uger og 1½ måned frem.. Han kørte sig selv så meget op at han ikke kunne finde ro, så han kom i bur om natten og faldt dermed hurtigt til ro.. Han lå ikke i bur når han var alene, men var lukket ude i køkkenet, så min tæve også kunne få lidt ro fra ham smiley

Han lå i hendes bur, som er 70*50*50, hvor 70 cm er længden.. Mine forældre købte så nummeret mindre, men det er efterhånden en smule småt til ham, så det bliver kun brugt i bilen, med "låget" åbent (stofbur)..

• #3   28. jul 2013 Det har avsolut intet med renlighed at gøre Ulla !!!! Jeg spørg jo fordi jeg har læst og hørt om flere der kun har haft positive oplevelser med det..

Krøll - Det er for at den har et trygt sted når vi ikke er hjemme, og fordi vi gerne vil vende den til den ikke skal sove hos os smiley Jeg ved jo intet om vores kære Mila endnu, men som jeg læser kan det at den har et helt rum være alt for overvældende. Tak for svar med str smiley

• #4   28. jul 2013 Men til dem der læser dette og vil hjælpe ?
    Så går mit spørgsmål :

Skal den have et åbent bur i det rum hun nu skal være i når hun skal sove og er alene hjemme ? eller skal hun vænnes til at være lukket inde i et bur (selvfølgelig lidt efter lidt 10, 15 20 min osv)

da hun kun er 9uger og ikke har prøvet at være alenen endnu, så skal hun vel ha et lille sted hun kan tisse i buret?:)

• #7   28. jul 2013 Ok tak smiley

• #8   28. jul 2013 Jeg vil ikke gøre noget endnu - Det vil være synd at spærre den inde hvis den ikke har lært at sove alene og være alene.

Du kan købe købe et bur nu, hvor lågen så skal stå åben - så kan den jo blive glad for den tryghed der er i buret - og det er ofte nok senere hen uden du behøver at lukke det.

• #9   28. jul 2013 Bure er ikke til opbevaring når hunde skal være alene, bure er til transport eller kortvarigt ophold når man er ved siden af, buret kan bruges som "kurv" men så skal lågen være åben så hunden kan gå ud;) bure er fine om natten til små hvalpe men kun hvis det er ved siden af din seng så du kan stå op og gå ud med hunden hvis den bliver urolig!

• #10   28. jul 2013 Tak for de forskellige meninger. Vi lader hende gå i vores bryggers hvor hun kan se ud, og så må vi se tiden an (;

• #11   28. jul 2013 Hov hov.. Nu var det bestemt for at hjælpe.. Jeg fortalte bare hvordan JEG havde brugt buret.. Så kan du jo tage det til dig eller lade hver.. Det var bestemt ikke for at kritisere..

Bure kan være gode for noget og skidt for andet.. Det er meget forskelligt hvordan folk opfatter "den rigtige" måde at bruge buret på.. Jeg synes ikke at en hund skal være i et bur når den er alene, om det er i at andet rum eller alene, det er bare min mening.. Så fortalte bare hvad der virkede for den franske jeg havde..

• #12   28. jul 2013 Krøll- synes jeg svare dig rigtig pænt . Så ved ikk li hvad det er du tror (;

• #13   28. jul 2013 "Men til dem der læser dette og vil hjælpe ? "

Jeg vil bestemt gerne hjælpe, ellers havde jeg ikke skrevet smiley

Kommentér på:
FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ?

Annonce