FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ? FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ?
Vi har fået en fransk bulldog tæve i forgårs. Og alt går indtil videre over al forventning.
Hun har ingen uheld haft inde endnu. Vi har hende ude efter mad, leg, sov osv og ellers min. en gang i timen.
Efter jeg har læst flere indlæg på nettet og forhørt mig med familiemedlemmer med hunde - bliver vi mere overbevist om vi skal have et bur til hende, til om natten, og når hun er alene hjemme .
Men hvor stort skal dette bur være ? synes ikke jeg kan blive klog på det.
Og ligger i en avis eller andet inde i buret, i starten. Som hvalpen kan tisse på?
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
Han lå i hendes bur, som er 70*50*50, hvor 70 cm er længden.. Mine forældre købte så nummeret mindre, men det er efterhånden en smule småt til ham, så det bliver kun brugt i bilen, med "låget" åbent (stofbur)..
jul 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
Krøll - Det er for at den har et trygt sted når vi ikke er hjemme, og fordi vi gerne vil vende den til den ikke skal sove hos os
jul 2013
Så går mit spørgsmål :
Skal den have et åbent bur i det rum hun nu skal være i når hun skal sove og er alene hjemme ? eller skal hun vænnes til at være lukket inde i et bur (selvfølgelig lidt efter lidt 10, 15 20 min osv)
da hun kun er 9uger og ikke har prøvet at være alenen endnu, så skal hun vel ha et lille sted hun kan tisse i buret?:)
jul 2013
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 289
Du kan købe købe et bur nu, hvor lågen så skal stå åben - så kan den jo blive glad for den tryghed der er i buret - og det er ofte nok senere hen uden du behøver at lukke det.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
jul 2013
jun 2012
Bure kan være gode for noget og skidt for andet.. Det er meget forskelligt hvordan folk opfatter "den rigtige" måde at bruge buret på.. Jeg synes ikke at en hund skal være i et bur når den er alene, om det er i at andet rum eller alene, det er bare min mening.. Så fortalte bare hvad der virkede for den franske jeg havde..
jul 2013
jun 2012
Jeg vil bestemt gerne hjælpe, ellers havde jeg ikke skrevet
FRANSK BULLDOG - Bur eller ej ?