Så gå dog tur med de hunde!! {{forumTopicSubject}}
Har en nabo med 2 hunde
Den ene en langhåret schæfer tæve på 2,5 år og den anden er en blanding af labrador/hønsehund og engelsk bulldog men en hanhund på 8 mdr.
Ved at få spat af hun kun lukker dem i haven og ikke går tur med dem.
De kan ellers godt med mine 3 hanhunde,men når de er på den anden side af hegnet skaber hendes hunde sig og vil jo ind og lege med mine.
De har begge været brudt ind gennem hegnet til mig hvor hun bare have lukket dem i haven og var faldet i søvn,med det resultat at naboen til den anden side troede det var mig der var ballade med..
En schæfers gøen er meget høj,skal jeg hilse og sige,men det kunne naboen åbenbart sove fra.
Vi er desværre ikke på talefod pt over et andet problem ,men har sagt til hende at de kræver at blive luftet og få brugt deres næser,men hun har selv sagt hun ikke altid magter det...(Hun fejler noget psykisk)
Men så kunne hun i det mindste gå med dem i haven når de er ude, i stedet for bare at lade dem være derude uden opsyn.
Har hundegård til de 2 store jeg har, og der får de deres mad morgen og aften og bruger nogle timer derude om dagen inden min kæreste lukker dem ind når han står op.
Så står hendes hunde straks klar og er ved at vælte hegnet... Kun sådan nogle tynde trælameller i de der elementer,i ved...
Sker flere gange om ugen,så vi somme tider lader vores blive inde,fordi vi ikke gider råbe efter hundene og fodre dem så inde for i stedet.
Lufter mine hunde 3-4 gange om dagen og de kommer stort set kun i haven,hvis jeg er ude og slå græs eller andet have arbejde,eller vi griller eller der lige bliver leget meget hundene og bolden....
Skulle jeg prøve at tage kontakt til min udlejer eller hvordan griber jeg det an?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
Medmindre der er tale om decideret vanrøgt kan man næppe blande sig i hinandens måde at være hundeejer på ...
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Når de så endelig kommer hjem, så bliver den lukket på terassen (max 3-4 kvm) hvor den så står og hyler og gør af alt der kommer forbi.. (dette er til trods for at de har en have som er ret stor.. eller.. nok nærmere en jungle.. Måske de er bange for aldrig at finde den hvis de lukker den derud)
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
Har selv passet hendes hunde nogle gange. Schæferen trækker som et ondt år. Forsøgt både med pighalsbånd,sele og halte grime... Den anden hund går rimeligt.
Hun har en datter pp 13 år der bare kunne gå med dem også
Så gå dog tur med de hunde!!