at sige fra... {{forumTopicSubject}}
Balder plejer altid at underkaste sig, men i dag gad han godt nok ikke mere, han's bedste ven Kenzie er vist remt af forfårs kuller, og ville rigtig gerne bolle Balder, Normalt ville Balder bare ignorer det eller smide sig ned, men i dag blev han sku sur og knurret og gøet ham lige ind i hovedet, dog blev Kenzie ved så vi måtte selv stoppe ham...
På den ene side er jeg glad for at Balder endelig siger fra, og på den anden side, meget overrasket efter som det slet ikke liner ham..
om 5 dage er han 1 og et halvt år, og de sidste 3 uger har jeg fået en meget mere rolig og selvstændig hund, kan det være fordi han er ved at finde sig selv og ved at blive "voksen" ?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.056
Jeg forstår så ikke at i ikke selv irettesætter den anden hund, hvis det er noget den bliver ved at gøre... altså stopper det INDEN den hopper på.
Om det er ok at sige fra? Mine hunde må hjertens gerne sige fra overfor den slags. Så længe det gøres fornuftigt self -havde jeg en hund der åd den anden hund når den sagde fra, var sagen en anden.
Men det er helt ok for mine hunde at "sige til" når nok er nok...
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 924
Vi håbede på Kenzie ville forstå at Balder ikke ville have det men efter 3 gange blev Kenzie smidt i kurven af han's mor..
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 924
Men meget overrasket blev jeg da han selv sagde fra..
at sige fra...