Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Res cacib
  • #1   30. apr 2013 ?? Forstår overhovedet ikke dit indlæg....:-)

• #2   30. apr 2013 Har det noget med udstilling at gøre?

• #3   30. apr 2013 Ja det har det

• #4   30. apr 2013 hvis hunden der fik cacib'et er intch så kommer cacib'et automatisk til dig... med der går nogle gange lidt længere end når caciberne bliver udsendt (hvis du hører at cacib vinderen fra andre racer har fået. Og nogle gange kan der være lidt rod i det.
    jeg mener det var i starten af året at jeg fik cacib'et fra vejen til fossi som jo ikke kan modtage fordi han allerede har titlen, så derfor skulle min unge han have det som fik res.cacib... jeg skrev så til dkk der svarede at det skulle jeg henvende mig om hos fci....... 14 dage efter...dvs. ca 3-4 uger efter kom der brev om at tavi havde fået cacib fordi hunden der havde fået cacib allede var intch.

om man kan se det nogle steder.. hm... hvis der i udstillingskataloget står intch ved cacibvinderen så vil du kunne være ret sikker. ellers mener jeg ikke du kan slå det op.....altså hvis det er en nordisk hund som du kender nr på kan du slå det op i hundeweb( dkk-hvis du er medlem), hundedata (skk kræver ikke medlemsskab), dogweb(nkk, der er lige blevet åbnet for at medlemmer af dkk,skk,fkk kan logge ind med deres nationale medlemsnr., man behøver ikke at være nkk medlem mere)

• #5   30. apr 2013 Det skulle gerne stå på hundeweb ved din hund når du går under den udstilling I har været på, der står præmieringerne ud for hunden på de pågældende udstillinger.

• #6   30. apr 2013 Det ene res cacib er fra polen, i oktober måned og de 2 andre er fra Herning i sidste år.

og som jeg husker det med 99 % sikkerhed så er den han fra Herning blevet international champion, men jeg kan ikke se det hverken på hundeweb eller hunde data (hunden er svensk) og jeg ligger jo ikke inde med kataloget mere... hverken fra polen eller Herning.

• #7   30. apr 2013 Madam Mim Har har fået res cacib'et det er 100 % men spørgsmål er om han får cacib'et... (det glemte jeg måske lige at skrive :))

• #8   30. apr 2013 Åh på den måde. Ja det skal man selv være obs på. Jeg stod i Fredericia på en specialklubudstilling og blev 4. bedste han, men først da jeg kom ud fik jeg tænkt over at den der blev bedste han var klub champion, nr. 2 og 3. var juniorhanner så jeg skulle jo have klubcertet og måtte selv op og bede om det.

• #9   30. apr 2013 Ja okay... nå nu har jeg i hvert fald fundet ud af med sikkerhed at de 2 caciber fra Herning er hans... og så må jeg lige hjem og se om jeg kan finde ud af om den fra polen også er hans.

Kommentér på:
Res cacib

Annonce