Vil gerne have jeres mening... Vil gerne have jeres mening...
Min lille gravhund Charlie, havde for et stykke tid siden et uheld.. vi var ude og gå i en skov hvor man måtte have løse hunde, og så slap jeg mine fri, da de altid kommer når jeg kalder.. mine to hunde legede, men Charlie endte med at slå sig og vælte ind i et lille træ. hun haltede lidt efter det, men hun rystede det sig bare af sig og gik som ingen ting var hændt.
Men jeg tog til dyrlægen dagen efter da jeg skulle sikre mig at der ikke var sket hende noget.
Det var der så...
hendes knæskal var blevet løs, og af og til ville den kunne hoppe ud, og gøre så hun ikke kunne gå på dette ben fordi det låste sig, også hopper det sig selv på plads igen..
dyrlægen sagde at hun skulle gå i snor og gå op af bakke for at træne knæet.
vi har trænet på livet løs, men dyrlægen sagde at hvis det stadig blev ved.. en gang om dagen måske. så skulle hun opereres.
Jeg gør selvfølgelig hvad jeg skal, selvom det er en operation til 12.000 kr. men er der andre der har oplevet lignende, og fundet en anden måde at træne det bedre på?
kan ikke lide tanken om at hun kun lige er et år, også skal under narkose osv.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.352
God bedring til hende.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 693
Men normalt er dette jo en arvelig lidelse, er du sikker på Charlie ikke har lidt af det før slaget?
Men jo ellers gælder det om at styrke musklerne
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 137 Svar: 496
Det siger dyrlægen også.. men ja har virkelig også trænet hende.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.081
God bedring med vovsen:)
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
Hvis hunden har ondt, så ville jeg ikke tøve med at operere. Min har 1-2 og trækker aldrig benet op, men har begyndende slidgigt i knæene. Men han bliver ikke opereret, når han ikke er generet af det, og gigten holder jeg nede med j/D
nov 2010
men det at hun har fået den skade, og hun bliver opereret.. er det arveligt?
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Var hun tjekket for patella luxation inden hun blev skadet?
nov 2010
Vil gerne have jeres mening...