636 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjælp til stort problem... Hjælp til stort problem...

Hej alle.
- Vi har en hund på næsten 1 år som virkelig frygter fluer. Ser han en flue i huset løber han ind under sofaen og gemmer sig. han er virkelig bange.
- selv hvis man slår fluen ihjel og viser ham den så flygter han.
- han render rundt om sig selv langs vægen under sofaen og bord.
-- det er virkelig synd for ham , hvad gør man lige, han kan jo ikke leve sådan ??? :S

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til stort problem...
  • #1   2. apr 2013 er han blevet stukket af en bi/hveps engang???

• #2   2. apr 2013 Undskyld jeg spørger, men er det sådan seriøst? Stakkels hund hvis det er, men det lyder bare helt hen i hampen

Goofy - Hmm den havde jeg ikke lige tænkt på, så lyder det ikke så langt ude hvis det er sket smiley

• #3   2. apr 2013 Mit bud er også en uheldig oplevelse med en bi eller hveps ?
    Min gamle Ronja skyndte sig også at smutte når hun hørte noget der summede og hun blev engang bidt i munden af en brumbasse.
    Hun rørte dem aldrig mere og før det kunne man næsten ikke holde hende fra dem .

• #4   2. apr 2013 Vores hund Sylvie er på samme måde, hun er også virkelig bange for fluer.. jeg ved desvœrre ikke hvad man gør, men følger lige med for at se om der kommer nogle gode råd. Sylvie er vidst aldrig blevet stukket, ikke så vidst jeg ved i hvertfald, men muligvis er hun blevet inden hun kom til os som 12 uger..

• #5   2. apr 2013 Jeg ville som med alt andet en hund er bange/nervøs/mindre glad for træne med guffer og evt klikker.

Når hunden møde det den er bange for får den et klik og en guf for god opførelse. i dit tilfælde vil det foreksempel være ikke at løbe bort, men blive ved dig.
    Giv evt en enkelt komando som sit og afled derved hunden fra det "farlige", masse beløn og giv masser af ros.

• #6   2. apr 2013 ja det erhelt seriøst den er virkelig bange..
    - hvad vi ved af er den aldrig blevet stukket eller anden ubehageligt....
    - man kan ikke kalde ham til sig når han bliver så bange jeg må ind og fange ham under sofaen eller helt inde i hjørnet og løfte ham ud ..... smiley

• #7   2. apr 2013 fang dig en flue i et syltetøjs glas. sæt snor på hunden og træn

Lyder virkleig til at være en slem angst den lille fyr har sig.

• #8   2. apr 2013 Jamen dog, men lyder umiddelbart som en god ide Goofy kommer med, håber det lykkes :o)

• #9   2. apr 2013 Jeg slog en ihjel tidligere og satte mig ned på gulvet med Julius (hunden) først kom han stille og rolig da han så snuste til den løb han straks ind under sofaen smiley
    - men ja må prøve at træne.

• #10   2. apr 2013 i det han snuser til fluen/ser fluen. belønner du med en over vildt lækker guf som hunden ikke kan stå for

Kommentér på:
Hjælp til stort problem...

Annonce