676 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hvor kan man dog være tvær ;oP Hvor kan man dog være tvær ;oP

Hundene er ikke vildt begejstret når de skal havde klippet negle, men klippes skal de jo engang imellem, det var så her i formiddag.
Tobi kom i haven og vi snuppede Blis først, gemalen sætter sig i en stol med hende, så hun ligger op af ham med sin ryg, der var en kasse med godbidder på bordet sådan en startede vi med også var det ellers i gang, det gik fint og hun fik spist en del godbidder ;o)

Nå så til Tobi, Blis kom en tur i haven og gemalen sætter sig med Tobi, Tobi starter med at protestere lidt ved at brumme, han får en godbid, spiser den, der bliver klippet 2 negle, tid til endnu en godbid, han spiser også denne, at klippe et par stykker mere, og endnu en godbid, men en del brok samtidig, nå videre går det, men hm næste godbid ville han ikke have, jeg efterlod den på hans lukkede mund og der blev den så liggende haha tænk at blive så tvær at man ikke vil have en godbid ;oP
Gemalen havde lidt svært ved at holde masken og brød ud i latter fra tid til anden, jeg skyndte mig at blive færdig, imens han fik ros for at holde sig i ro... fik grinet af det bagefter imens han fik en del godbidder ;o)

Dejligt det er overstået, nu kan man så grue for næste gang haha det er meget med forskel hvordan det går her, en gang kan begge brokke sig, en anden kan være modsat af i dag, og de gange man bedst kan lide må jo være de gange hvor det bare går derudaf uden brok ;o)

"Hygger" I andre også helt vildt med negleklipningen? ;oP

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man dog være tvær ;oP
  • #1   15. feb 2013 Hov glemte at skrive:
    Tobi lignede en der tænkte...oO(I kan tro NEJ, jeg vil ikke have noget som helst når I gør det her ved mig)...

• #2   15. feb 2013 åhh de negle - hos carla, asta og noah går det ganske problemfri - de får klippet negle og siger ikke kvæk. Cleo derimod kan man ikke klippenegle på - hendes nerver går næste ud til spidsen af neglen. Det er en kamp med neglefil, godbidder osv. Hun knurrer aldrig, men skriger hvis nogle skulle forsøge at klippe dem eller man filer lidt for meget

• #4   15. feb 2013 Jeg er kun en om det, så jeg har for længe siden besluttet at det er dyrklinikens opgave at klippe mens jeg holder smiley

• #5   15. feb 2013 CMP, nåå det lille pus, så er det heller ikke nemt :o/

Jane, lyder til du har det dejlig nemt når første pote er overstået ;o) den tager det til gengæld sikkert en "krig" med forestiller jeg mig, sådan var det i hvert fald med Tobi i dag, forpoterne gik nemt, for det var imens han var fornærmet hehhee

Calle's Moar, hehehe er tiden tæt på en ny vacc. så får dyrlægen også lov når de alligevel er der til sundhedsundersøgelsen og vacc. ;o)

• #6   15. feb 2013 Ha ha ha ha ha... Kan næsten lige se det for mig smiley

Bine synes faktisk det er super hyggeligt at få klippet negle, for det betyder putte/nusse tid med mig nede på gulvet smiley
    Hun ligger sig helt om på siden, og så starter jeg med at nusse hende lidt, hvor efter jeg klipper negle, og så lidt nusseri igen bagefter. Hun ELSKER det smiley

Men jeg gjorde så også meget ud af det fra hun var helt lille, da jeg ikke ønskede en hund der ikke kunne lide at få klippet negle smiley

• #7   15. feb 2013 hehe Rikke, der må være lidt hest over Ozzy ;oP

Jeg tænkte denne gang at det måske var smart at "dele" dem op, så den anden ikke høre den første brokke sig, altså hvis den første brokker sig, tror også vi gør det næste gang....

• #8   15. feb 2013 Tanja og Bine, det var faktisk skide sjovt at den godbid bare lå der ;oP
    Ej hvor lækkert!
    Jamen det har vi også gjort her, men meget med forskel hvordan det går mht. negleklipningen.... hos dyrlægen sagde de ikke et kvæk heller ikke noget modstand, men også en fremmede jo, hvilket tit gør en stor forskel...

• #10   15. feb 2013 Allergisk, haha jeg vil også havde sådan en hund, når - hvis det kun er i de par min den ligner den har fået tæsk hehehehe

Hvor tit klipper du? her er det ca. hver 14 dag, mest deres negle på forpoterne der vokser ret meget....

• #12   15. feb 2013 Rikke, det er rigtig øv :o/ har du måske overvejet en af de der "slibemaskiner", hvis man kunne få en der ikke rigtig siger noget, også sidde som førhen og hygge med det i sofaen? jeg gad godt prøve sådan en maskine om det var noget, men jeg gider ikke give 300 eller hvad de nu koster også hundene ikke gider den.....
    Haha kunne være du skulle gøre det en dag du alligevel trænger til "fred" ;oP

Allergisk, ja det er vildt når det er så tit, heldigvis er dem bagpå ikke lige så hurtigvoksende :o)

For dælen da ;oP men sgu synd når de virkelig hader det, det skal bare overstås hurtigt med sådan en.....

• #13   15. feb 2013 Rikke, øv, men godt det alligevel lykkes jer at klippe hans negle, så han ikke skal lægges til at sove hos dyrlægen for at det kan lade sig gi sig, det må bestemt ikke være sjovt for hverken hund eller ejer hvis det skal være sådanne :o(

• #14   15. feb 2013 Ja, det er super lækkert!
    Men hun er så lige modsat af Tobi... Ved hende får dyrlægen helst ikke lov smiley

• #15   15. feb 2013 Tanja og Bine, det er noget sjovt noget.... nogen reagere ved at de kender os så godt og siger så fra overfor os men ikke fremmede, andre som din, at hun kun vil det er dig og fremmede skal dæleme ikke ;o)
    Mine forældres hunde, jamen jeg kan godt få lov til at børste - klippe pelsen, min Mor kan få lov til at børste, men klippe vil de ikke være med til ;o)

Wee nu ser det ud til den nye foderboks og en piv kommer hjem, skønt! :o)

• #16   15. feb 2013 Jeg har ikke klippet Emmis negle siden hun var hvalp, hun slider dem selv smiley

Men gamle Nala er vi nød til at klippe kløer på engang imellem, og er du gal hun bliver sur. Min mand er nød til at udøve overgreb smiley på hende og holde hende, eller tænder hun helt af.. Hun vil både bide (dog ikke hårdt) og alt muligt..

Og bare rolig hun tager ikke skade smiley det er forgået sådan i al den tid vi har haft hende - tænk hun er 12,5 og bliver åbenbart ikke klogere *GG*

• #17   15. feb 2013 Tine, det gjorde min Rotte også, det var skisme skønt! :oD

Hehe gemalen holder dem jo også her, altså Tobi stod bagefter med halen viftende frem og tilbage, så var det glemt ;o)

• #18   15. feb 2013 Nala bærer heller ikke nag, især fordi hun får en lækker godbid bagefter - så er alt tilgivet smiley

Hun er heller ikke pjattet med at komme i bad, er du gal hun kan se ynkelig ud *GG* men når der bagefter falder et eller andet godt af er alt glemt smiley

• #19   15. feb 2013 Det var godt ;o)

Hehe, synes ikke vores hader et bad, men det er heller ikke deres ynglings ;o) dog er de helt pjattet bagefter når de har været i bad ;o)

• #20   15. feb 2013 Emmi er tilgengæld vild med vand, og går gerne frivilligt ind i brusekabinen haha..

• #21   15. feb 2013 haha oooh jeg ville også ønske mine var vandhunde, så de gad hoppe i vandet i haven om sommeren, stiller man dem derop står de bare helt stille.... da Blis var lille gravede man da endda ud til "poolen" (æblesandkasse) men næ nej, sjovt synes hun dog det var at stå og kigge på de biller der faldt i ;oP nu er der bålsted hvor "poolen" var ;oP

• #22   15. feb 2013 Hihi sådan er Nala også smiley Er det meget varmt kan hun dog soppe, men det er kun sket et par gange tror jeg..

Emmi elsker vand. Vi har to regnvands søer her hvor vi bor, dem elsker Emmi at bade i om sommeren.. Eller bare sidde og køle af i smiley

profilbillede
  • #23   15. feb 2013 Dejligt billede! :oD

• #24   15. feb 2013 Tak smiley

Kommentér på:
Hvor kan man dog være tvær ;oP

Annonce