{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.935 visninger | Oprettet:

Har hund, men ikke tid. {{forumTopicSubject}}

Jeg hjælper denne mand med hans schæfer hund.
Jeg har gået og passet den siden han var 4 måneder - Hunden (Dusty)

Jeg boede omme ved min mor da jeg begyndte og han boede lige bagved. Kender manden via. hans familie, hvor jeg har været babysitter og hunde passer for dem.

Jeg flyttede så ind sammen med min kæreste 15 nov. 2 måneder efter jeg begyndte at passe Dusty. Han bor øverst i en lejlighed, skal der lige siges.

Hvor min kæreste og jeg bor nu, syntes jeg det er sådan en stor omvej for mig, at have fri klokken tre fra skolen, skal til at cykle hele vejen om til ham i selve trætheden og der skal lige siges at jeg er gravid i 2. trimester 14+3 og er langsomt begyndt at give op med denne hund. Jeg får 200 i ugen for det. Af og til har han glemt at ligge penge frem. Det bliver jeg død træt af.

Budskabet i denne tråd er:
Jeg har ikke lyst til at passe Dusty mere. Ejeren arbejder fra 6 om morgen til 19. Dusty sidder i bur, til jeg kommer og lufter ham og lukker ham ind igen. Jeg syntes egentlig at det er så sørgeligt, at han har anskaffet sig en hund, når han ikke har megen tid i hverdagene.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg føler mig ikke at jeg kan klare jobbet mere, da jeg er SÅ træt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har hund, men ikke tid.
Kommentér på:
Har hund, men ikke tid.

Annonce