{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

sara l
sara l
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 87

Ny hund MEN... {{forumTopicSubject}}

Fik min nye tæve hjem igår, og hun går nu sammen med min 4 årig han hund.
Problemet er bare jeg syntes min hund ser meget trist ud smiley
Jeg gør ALT for og give ham mere opmærksomhed, men når vi sidder og kæler så kommer tæven og min han hund går sin vej.
Udover det så leger hundene rigtig godt sammen, og de giver den virkelig gas når vi er ude og gå tur.
Nu står jeg bare og har en grim fornemmelse i maven, om det er synd for min han hund at der er kommet en mere i hjemmet, syntes han til tider går og ser lidt undertrykt ud.
Er det bare lige her til og starte med, eller egner han sig bedst som alene hund??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund MEN...
  • #1   2. mar 2008 Sådan har det også været herhjemme... Men det gik stille og roligt over... Bare sørg for at du bruger lige meget tid på dem begge:-)

• #2   2. mar 2008 Min Baloo på fem er en rigtig mordreng. Da vi fik Bianca blev han snotfornærmet og det varede en 3 ugers tid. Så fandt han ud af at hun nok var OK alligevel, for hun var jo en gårdhund. Da vi 5 mdr. senere præsenterede Bolette for ham, tænke han Åh nej, det stod malet i panden på ham. Der gik også lidt tid før han accepterede hende. Men i dag er de gode venner alle tre, men ham der sætter grænser hvis de bliver for slemme ved ham.

Prøv at se tiden an, han skal lige vænne sig til omvæltningerne, og ja det er vigtig måske at forfordele ham lidt i starten, og så lige så stille udligne det. Pøj, pøj, jeg er sikker på det løser sig.

• #3   2. mar 2008 Bare du ikke glemmer ham, og kun tænker på den nye og forkæler den, hvilket jeg bestemt ikke tror du gør.

Bare de for lige meget opmærksomhed, kærlighed og omsorg, tror jeg det hele nok skal blive godt:) Men jeg er skam sikker på, du også gir dem lige meget.

• #4   2. mar 2008 sådan var mine også i starten, men det gik over efter kort tid, tror bare st de skulle vende sig til henanden

• #5   2. mar 2008 Blade er også 4 og da vi fik Shati hjem så var vi også obs på mulig jalousi. Men Blade "accepterer"ikke at den llle får alene opmærksomheden *G* Så han kommer gerne og maser sig på når man snakker med hende.Hvis vi kalder på Shanti så kommer Blade gerne først for at sikre sig at han ikke gårglip af noget. Der har bestemt ikke været tilbageholdenhed fra hans side.
    Prøv at give det lidt tid og som de ande siger sørge for at fordele omærksomhden ligeligt de 2 hunde i mellem.

• sara l
    sara l Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 87
    #6   3. mar 2008 Tak for råd...Tager ud og træner med min han hund alene idag. Har virkelig prøvet og kæle masser med min han hund, og prøvet og ignonrere tæven lidt når hun kom hen (altså når jeg sad sammen med ham) Men min han hund smutter så snart hun er på vej hen. Han er ellers en rigtig nusse trold, men gider ikke rigtig efter tæven er kommet smiley

Kommentér på:
Ny hund MEN...

Annonce