{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund men udstemt
  • #1   13. aug 2012 Tjaeh, jeg forstår det godt nok heller ikke. Og et eller andet sted.... Hvis h*n nu læste reglerne på hg igennem ville vedkommende måske få øjnene op for at hunden slet ikke må oprettes herinde. Og hvis personen tog et kig forbi amstafferne, så kunne man måske se nogle ligheder?
    SUK!!

• #2   13. aug 2012 Ja nemlig ..
    Fatter det heller ikk .. Men vis vi nu tag som en af de første person satte ind i starten var dens forældre ren . Men hvorfor så ikk skriv deres nummer ind vis man er så opsat på det .. jeg ville sku også bare sige okey fair nok den kom ikk ind . og så lave et foto med den i stedet for ..

• #3   13. aug 2012 ja nemlig .. Men kommer reglerne ikk nå man opretter det mener jeg da ..
    Men det også lige meget

Jeg havde skrevet til hunden 4 gang og først i dag for lidt siden kom der at h*n gerne ville svar . Hvad spørgsmålene er . Hvorfor ikk svar der inde :s .. Hmm .

• #4   13. aug 2012 Sorry .. havde ikk set du havde skrevet .. mener der kan faktisk ikk huske lige pt ..
    Her andre kan i huske det . ?

• #5   13. aug 2012 Ja, den må starte med H smiley
    Det er dag 3 hun prøver.
    Fatter ikke at admin ikke gør noget, eller laver regel om, at efter 10 forsøg, så er det ikke længere at oprette?
    Samme person som for et halvt år siden også prøvede at oprette mistænkelig race, og efterfølgene pev over at kæresten nu havde forladt side, fordi vi var modbydelige smiley

• #6   13. aug 2012 Heeeh .. PLAT .. Griner

• #7   13. aug 2012 Rikke: præcis smiley

• #10   13. aug 2012 YEEES . Så starter vi igen !!!!

• #11   13. aug 2012 Øøv kan ikke finde den

• #12   13. aug 2012 Det er ikke første gang at brugeren bliver ved og ved og ved..

Tidligere blev brugerens oprettelse af hund afvist igen og igen, fordi hun angav hunden som noget den IKKE er..

• #13   13. aug 2012 Er den allerede stemt ud??
    Øv jeg så den ikk

• #14   13. aug 2012 ja DEN ER UDSTEMR IGEN IGEN

• #15   13. aug 2012 Hov sku ikk være med stort smiley

• #16   13. aug 2012 Stefano, selvom vi andre stemmer en hund ind så slettes den af admin når de opdager det, det står tydeligt i betingelserne og grunden at følge loven ser jeg intet galt i og man kan ikke kontrollere at folk taler sandt om hundens alder.
    Men man kan stadig oprette sig uden hund men med et album mener jeg ,eller ??

• #17   13. aug 2012 hun er da bare ***** Irriterende .. fatter slet ikke folk stemmer hende ind .. !! det jo ikke fordi vi ikke vil have muskelhundende ind, men nu er reglerne sådanne og det er ikke just HGs medlemmer der har valgt det ..

• #18   13. aug 2012 Marina, men samme diskussion findes på DMUs side her er vi alle racister fordi de ikke må oprettes heinde, for det første er det jo ikke vores regler men HG s regler som vi overholder for det andet så må disse mennesker jo mene at det er vigtigt at komme herind ellers brugte de vel ikke energi på at prøve at komme ind og diskuterer det på facebook sider smiley

• #19   13. aug 2012 jeg kan godt forstå de gerne vil herind med deres hunde, de vil naturligvis vise dem frem som vi andre men som du selv skriver har VI ikke lavet reglerne derimod har HG og så er det jo bare sådanne har selv haft 3 liste hunde oprettet hvor af kun den ene er tilbage da jeg fik slettet de andre 2 ved en fejl, og sådanne er det bare, ikke noget jeg vil sætte mig ned og hyle over ..

• #20   14. aug 2012 Enig Madam Mim.

Forstår slet ikke den trang til at købe de ulovlige hunde i dag. Blev min race forbudt, fandt jeg da bare en af de 400 andre racer der findes. Så unikke kan ingen race være.

• #21   14. aug 2012 Jeg synes så ikke, det er fair, at hg fraskriver sig ansvaret og overlader det til hg's brugere at være "politibetjente".

• #22   14. aug 2012 Enig madam mim,
    enig helle n, det får os andre til at fremstå som "svinene" smiley

• #24   14. aug 2012 Jeg syntes systemet er tåbeligt, for der kan lige så vel være lovlige hunde der bliver stemt ud fordi nogen mener de ikke er....

Eller nogen kan blive stemt ud fordi brugere har et eller andet imod dem........

Jeg syntes det skulle helt væk så brugerne ikke skal lege politibetjent hvad det angår. Skulle der så bliver oprettet en man mener er ulovlig kan man jo "melde" den til admin og lade dem vudere sagen.......

Det er også grunden til jeg normalvis aldrig hverken stemmer ud eller ind..........

Men måske man pr. automatik bare skulle stemme alle ind uden at tage stilling til hvad det er ?

• #25   14. aug 2012 Enig Ryan, jeg stemmer aldrig ud, , hvis jeg er i tvivl og det er jo ofte med de liste hunde ligende hunde, så stemmer jeg ikke.
    Jeg har valgt ikke at bruge tid på ting jeg alligevel ikke kan ændre på, og flere har forslået at denne regel med at det er os der godkender skal laves om men da der ikke er nogen bedre løsning pga tid hos Admin og hjælpere så bruger jeg ikke tid på at irretere mig smiley
    Maj-Britt, ja hvad mom der sker hvis ingen stemmer hverken ud eller ind så må man vel handle fra HGs side . hmmm.

• #26   14. aug 2012 Det system har været herinde og fungeret i 8 år. Det holder de værste fakere væk.
    Blev det system slettet, kunne HA'erne da ikke lave andet end at slette tøjbamser og google-hunde.

• #28   14. aug 2012 Jeg har det ligesom jordnødden. Jeg rammer sjældent forsiden, så det er ikke så ofte, jeg stemmer nogen ind.

Ginger

Hvor godt systemet fungerer, kan vel diskuteres. Synes, det er uklædeligt, den måde, nogle brugere agerer på, når de har besluttet sig for, at en hund er listehund.

• #29   14. aug 2012 Helle: Det er den pris vi må betale for at admin har lavet en regel.

Men må indrømme at jeg ville hellere have den opførsel over for nogle få hunde, som ofte fortjener det - frem for at drukne i fake-hunde. Og det kommer vi til, hvis det system forsvinder. Her er allerede for mange der er sluppet igennem afstemningssystemet.

• #30   14. aug 2012 Ginger

Ja, men er admins regel rimelig?
    Synes, den regel skaber splid brugere imellem.
    Fake hunde kunne man vel komme til livs via udstemningssystemet smiley

• #31   14. aug 2012 Ved oss godt hvem der menes her, og er ved at brække mig over den person, og dennes samlever på en gruppe på face.

• #32   14. aug 2012 Helle: Min mening om kamphunde gælder ikke her på HG, så det undlader jeg at svare på smiley

• #33   14. aug 2012 Ginger

Den forstod jeg vist ikke smiley

Ved iøvrigt ikke, hvem nævnte bruger i tråden er, bare lige for undgå misforståelser.Som tidligere nævnt, stemmer jeg yderst sjældent smiley

Kommentér på:
Ny hund men udstemt

Annonce