1.997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 52 Svar

Sov sødt min skat <3 Sov sødt min skat <3

Kejser begyndte at pive i nat fordi han ville ud og tisse, så jeg gav ham selvfølgelig snor på og gik udenfor med ham. Mens vi går gennem stien, kommer der et ungt beruset par med deres hund (en amstaff), UDEN mundkurv, og idet de går forbi, flyver deres hund over på Kejser smiley jeg råber og skriger og prøver på at hive ham til mig med snoren, jeg sparkede til den anden hund og fyren gør det samme, alt uden held fordi deres hund har grebet om kejsers kæbe og øre! smiley jeg græder/hyler og prøver alt hvad jeg kan hvor jeg til sidst sparkede deres hund så hårdt i røven at den gav slip.. Kejsers kæbe var helt splittet ad og der var blod over alt! jeg har aldrig tudet så meget i mit liv! Jeg skyndte mig at køre til dyrelægen med ham, hvor jeg fik den værste dom overhoved! Han blev aflivet smiley :'( jeg gør ik andet end at tude! Kan ik forstå det der skete! Jeg meldte de andre til politiet, de bor lige overfor mig og deres hund blev hentet i nat da den IKKE havde mundkurv på! Den forbandede fyr gav slip på hans hunds snor da han overfaldet Kejser, i stedet for at hive ham væk! Jeg er så rasende og hjerteknust! Kan ik forstå at Kejser skulle gå på den måde! smiley forbander den hund og de mennesker af h til!!! Puha hvor gør det bare ondt i mit hjerte! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sov sødt min skat <3
  • #1   20. jan 2013 Puha har slet ikke ord.. hvor må det være forfærdeligt, trøstekrammer herfra ; ( og RIP smukke kejser..

• #2   20. jan 2013 Hvor er det bare trist - sikke en grim oplevelse for jer begge smiley
    Varme tanker herfra.

• #3   20. jan 2013 Nej hvor forfærdeligt. Stakkels stakkels Kejser og stakkels dig.
    Lille hund da. Det gør mig så ondt.

• #4   20. jan 2013 Er tom for ord smiley

Hvor er jeg ked af at din smukke Kejser skulle herfra, det er så uretfærdigt ! smiley

Sov sødt Kejser smiley

• #6   20. jan 2013 sender dig en kæmpeknuzer og alle de trøstende tanker jeg kan komme på.....der findes ikke ord for hvad du føler nu, og den der med at "tiden læger alle sår....en tom frase netop nu......men ikke desto mindre er den rigtig.....

møgkøter og mand forstår godt det art de er naboer er en svær ting for dig. R.I.P. Kejser.....

• #8   20. jan 2013 puha smiley

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive

Det gør mig ufatteligt ondt

• #9   20. jan 2013 Jeg fungerer slet ik i dag, jeg gør ik andet end at tude! ;-( har ondt i hele kroppen og jeg forstår det slet ik endnu smiley det er SÅ tomt i huset selv om vi har Sasha og seks hvalpe.. Jeg gik i køleskabet i morges, og der var ingen Kejser der stod og kiggede som han altid gjorde! smiley

• #10   20. jan 2013 Hvor er det frygteligt.
    Kæmpe trøstekram til dig.

R.I.P. Kejser.
    Sov nu sødt smiley

• #11   20. jan 2013 Det gør mig så ondt at læse.. Det må være enhver hundeejers værste mareridt, at miste sin ven på denne forfærdelige måde..

smiley Håber at de gode stunder med Kaiser kan overskygge denne skrækkelige hændelse en dag..

• #13   20. jan 2013 Hvor er det dog forfærdeligt smiley
    Det der er sket for jer, er jo lige nøjagtigt det, vi alle mere eller mindre frygter.
    Et kæmpe stort trøstekram.

• #14   20. jan 2013 Min ældste datter på 3 år, har lige spurgt efter ham, og da jeg prøvede at forklare at han var oppe i himlen, så udbryder hun "er han sammen med bedste?" Puha hvor gør det ondt!! Er så vred lige nu!! Min datter og Kejser var som pot og pande og hun siger HVER dag at Kejser er hendes bedste ven, og i dag er ingen undtagelse og hun forstår ik hvorfor mor græder og er ked af det smiley
    - nogle mennesker skulle bare forbydes at have hund! De andre ejere har lige banket på her og sagt undskyld og at deres hund også er aflivet, men jeg kan ik holde ud at se på dem! De var fulde OG hunden havde ik mundkurv OG de gav slip på ham hvilket kostede Kejser livet! Hvordan kan man tilgive det?? Kan jeg ik og bad dem om at gå!!

• #15   20. jan 2013 Nej nej nej hvor gør det ondt at høre smiley :( smiley

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men jeg vil dog skrive at hvor er jeg glad for at politiet reagerede promte og at hunden der angreb er aflivet!

Mange tanker herfra i en svær tid.

• #16   20. jan 2013 Åh nej hvor forfærdeligt smiley

Det gør mig ondt smiley

• #18   20. jan 2013 Ej puha. Jeg fik det helt dårligt af at læse det. Føler virkelig med jer smiley RIP smukke Kejser

• #19   20. jan 2013 Jeg er rystet simpelthen , det er det ultimative mareridt du har oplevet. Føj for satan, noget møglort....undskyld, men er rasende, rystet og meget meget trist over dette indlæg.....for ikke at nævne bange, det bekræfter bare at mine værste anelser rent faktisk kan ske....håber du kommer gennem denne tragedie på en ok måde

• #20   20. jan 2013 Jeg føler med dig. En kæmpe klump i maven... Ingen ord er store nok.. Stakkels dig, og stakkels kejser.. Det må være det værste der kan overgå en hundeejer..

• #21   20. jan 2013 Det er jeg rigtig rigtig ked af at høre. Du har min fulde sympati.

• #22   20. jan 2013 Føj for pokker en oplevelse Anja. Jeg føler med jer.
    Husk at melde skaden til jeres forsikringsselskab, så de andres forsikring kommer til at betale for gildet. De skal ligeledes erstatte købsprisen på en ny hund.

• #24   20. jan 2013 Hvor er det forfærdeligt, en hundeejers værste mareridt smiley
    Det er så frygteligt at andres stupide valg koster din hund livet.
    Bliver helt vred og ked af det på dine vegne, og jeg kan godt forstå du ikke kan tilgive dem for hvad der er sket.

• #25   20. jan 2013 Det kan ikke tilgives, du har min fulde respekt for at du bad dem forlade din matrikel....

• Gandhi<3
    Gandhi<3 Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 10
    #26   20. jan 2013 Nej, hvor er det forfærdeligt! smiley
    Tusind kram og tanker til dig
    Hvil i fred søde Kejser! smiley

• #27   20. jan 2013 Øv, for en frygtelig oplevelse. Hvil i fred Kejser smiley

Masser af tanker herfra.

• #28   20. jan 2013 Sikke et mareridt... Mine bedste tanker

Sov sødt Kejser

• #29   20. jan 2013 Hold nu op hvor det forfærdeligt:( og hvor er det pisse uretfærdigt, at deres uansvarlige valg, skulle koste smukke kejser livet.
    Det må være usandsynlig svært, når det sker så hurtigt.
    Tusind tanker og trøste kram:/

• #30   20. jan 2013 åååh nej Jeg føler virkelig med jer :((
    Stort kram herfra
    Sov sødt Kejser

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #31   20. jan 2013 Åh nej, hvor er det forfærdeligt. Jeg føler med jer. Trøstekram.

• #32   20. jan 2013 åh hvor gør det mig ondt:( RIP smukke hund.

• #33   20. jan 2013 Det var da en forfærdelig historie! Sov godt og Drøm så smukke Kejser!!! smiley RIP!

• #34   20. jan 2013 Ej men..
    Hvor er det bare forfærdeligt smiley
    Få nu for fanden mundkurv på de hunde.

Trøstekram til dig.

Sov sødt Kejser.

• #35   20. jan 2013 Åh kæreste, jeg er helt tom for ord.
    Det gør mig oprigtig ondt at høre og samtidig bliver jeg fyldt med had. Der er bare ingen undskylding overhovedet!! Godt at hunden blev aflivet og at politiet handlede så resolut.
    Det eneste lyspunkt jeg kan se, er at du har 6 dejlige hvalpe efter Kajser. De bringer ham ikke tilbage men han lever videre i dem.
    Intet jeg siger, kan bringe ham tilbage og den sorg du føler, skal have lov at være der.
    Varme tanker herfra....

• #36   20. jan 2013 Det gør mig meget ondt smiley

Varme tanker til jer smiley

• #37   20. jan 2013 årh nej! Det gør mig ondt - sender en masse tanker til jer. Kram! smiley

• #38   20. jan 2013 smiley ord er fattige men sender dig et kram !!!
    Du har min forståelse og respekt !!

• #39   20. jan 2013 Det hele er bare så uvirkeligt! Kan ik stoppe med at græde, og Sasha ligger bare og gør ingenting, jeg tror godt at hun kan mærke det smiley pigerne bliver ved med at spørge efter ham og vil ik ud på legepladsen hvis Kejser ik kommer med smiley En nabo har lige været her, hun så det hele og var frygtelig ked af det smiley er så på de to mennesker og har mest lyst til at fyre dem sådan en, men det går jo ik.. Det er så hårdt med alle de praktiske ting som skal laves så som at ringe til forsikringen, dyrelægen og politiet og forklare hele forløbet igen, kommer ik igennem det uden at jeg bryder sammen smiley
    - undskyld for ynkeriet, men dette er det eneste forum hvor folk 100% forstår hvordan jeg har det og hvor det er "tilladt" at græde over sin hund smiley

• #40   20. jan 2013 Sidder og græder på jeres vegne.
    Hvor er det skrækkeligt. Det som er sket for jer er mit værste mareridt.

Der er netop flyttet nye ind i huset med indgang op af min have. De ejer en Amstaff/blanding deraf han hund. Den er i snor men uden kurv,
    Den startede flot med at knurre af Calle. DET finder Calle sig ikke i i sin egen have. Så han gik totalt agurk og ledte efter en vej ud.
    Mig efter ham. Rædselslagen for han skulle finde ud.
    Så nu går jeg og frygter vi render ind i dem en dag, og tør knap lade Calle rende ud i haven.
    Har mest lyst til at anmelde dem til boligselskabet da den hund slet ikke må bo her. Men jeg har så fandens svært ved at gøre den slags.

Puha stakkels stakkels jer. Gud hvor jeg føler med jer. Og hvor jeg forstår din smerte og vrede.
    RIP lille Kejser

• #41   20. jan 2013 Callesen moar
    Du er nødt til at melde det til boligselskabet, selvom du ikke kan lide det. Mange søger udelukkende boliger i selskaber hvor der er et hundereglement (er selv een af dem) og med den viden du har er det vigtigt de bliver konfronteret af selskabet med deres valg af hund. Den der ikke reagerer accepterer siger man og øv hvis der sker noget, som kunne have været undgået, hvis de var blevet smidt ud/ bedt om at skille sig af med hunden.

• #43   20. jan 2013 Åh nej smiley Puha, hvor er det frygteligt smiley Sender en masse varme tanker i din retning smiley

• #45   20. jan 2013 Du skal ihvertfald ikke undskylde noget som helst...

Hvor er det på alle måder forfærdelig... Føler med jer... RIP Kejser...

• #46   20. jan 2013 Hold da op! Sikke en forfærdelig oplevelse smiley jeg føler virkelig med dig, og sender en masse tanker! Det burde ingen opleve! Kæmpe trøstekram herfra

• #47   20. jan 2013 Puha smiley det er nok den værste oplevelse man kan få smiley er rigtig ked af det på jeres vegne! Rip til jeres elskede hund.
    Der går desværre længe før man egentlig forstår hvad det var der skete og hvad man har mistet.!

Er dog glad for at jeres barn/børn ikke var med til at opleve det der skete. !

• #48   20. jan 2013 Hvor har jeg bare ondt af dig/jer....

Sikken en historie, blev helt rørt..... smiley ØV at folk ikke tager deres forholds regler!!!! føler virkelig med dig.... smiley fotstå så godt du ked af det smiley

Masser varme tanke er sendt herfra.... smiley

• #49   20. jan 2013 De har gjort en stor fejl.. Du bad dem om at gå det kan jeg fuldt ud godt forstå.. Det er ikke noget man kan tilgive for!
    Synes dog alligvel det at de undskylder er godt men det er aldrig noget man kan få en hund tilbage af..

• #51   20. jan 2013 Hvor gør det mig bare ondt smiley Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, intet kan trøste i den situation du står i... Stakkels dig og stakkels Kajser der måtte ende livet her på jorden på så grusom en måde:'(

Mange tanker fra mig smiley

• #53   20. jan 2013 Åh nej det er ganske ganske forfærdeligt, jeg føler med jer, Jeg ville ønske jeg kunne sige og gøre noget der kunne lette jeres smerte, men det ved jeg godt jeg ikke kan, græd du bare alt det du har brug for , i har mistet en nær ven og på så tragisk en måde, at det er helt forfærdeligt, jeg sender tanker og stort knus her fra.
    Hvil i fred Kejser jeg håber du allerede nu har det sjovt oppe i hunde himlen hvor jeg ved der er taget godt i mod dig.

• #55   22. jan 2013 Har først set denne her tråd nu, sidder med tårer i øjnene, hvor er det frygteligt smiley er så ked af det på dine vegne smiley

R.I.P. Kejser

• #57   23. jan 2013 Tak for jeres støtte, det har været ufattelig hårdt for os alle sammen og det vil tage lang tid før vi heler helt, hvis man nogensinde gør det smiley
    - vi har fået besked fra politiet om at den anden hund er blevet aflivet, men det hjælper os ingenting.. De andre ejere har sat blomster udenfor vores dør, men jeg ved ik om der er noget galt med mig, fordi det siger mig absolut ingenting lige nu smiley håber at det ændrer sig på et tidspunkt for det ligner bestemt ik mig smiley

• #59   23. jan 2013 Der er absolut intet galt med dig Anja, du reagerer helt normalt. De viste en dybt dybt uansvarlig opførsel - at gå fulde rundt og slet ikke have styr på deres hund som så ikke engang havde mundkurv på. De har fejlet fra a til å og hvis du aldrig nogensinde tilgiver dem så er det også okay. Det er så fint de kommer med blomster, men de kan aldrig bringe kejser tilbage og de fortjener virkelig at have dårlig samvittighed og du fortjener at have lov til at være vred og du fortjener at sørge så længe du vil.

• #60   23. jan 2013 Anja: Jeg forstår dig godt.

Det er uden tvivl synd for dine genboer. Det er synd for alle som har det skidt, og det er jeg da sikker på de har.
    Men jeg tillader mig at syndes det er mere synd for jer. Du er helt uskyldige i det skete. Du så jeres elskede hund blive myrdet.

Jeg ved ikke hvad jeg selv ville gøre i samme situation som dig, men ET er jeg sikker på. Jeg ville ALDRIG kunne tilgive nogen som på grund af uagtsomhed var skyld i at Calle fik en så brat og voldsom død.
    Derfor har du min fulde forståelse.

Endnu engang KNUS. Det er alt jeg kan give dig af trøst. Jeg ville ønske jeg kunne gøre mere.

• #61   23. jan 2013 Det var dog en helt igennem forfærdenlig oplevelse og hvor gør det mig oprigtigt ondt at læse, at din hund ikke er her længere smiley R.I.P. Kejser

• #62   23. jan 2013 True: ja han er faren, og kan se rigtig meget af ham i dem og det er UTROLIG fristende at beholde en, men det ville komme for tæt på, og jeg ville sammenligne den for meget med Kejser og det vil jeg ik smiley vi skal have en fra USA til sommer hvis tæven bliver drægtig ved parringen..
    - ville bare ønske at de billeder i mit hoved ville gå væk! Hvordan den møgkøter hang fast i Kejsers kæbe og øre og bare rystede ham i stykker smiley et forfærdeligt syn når ens hund ik kan forsvare sig og bare ligger i en fosterstilling og skriger smiley

• #63   23. jan 2013 Åh nej dog! Har først set denne tråd nu..

Hvor er det dog forfærdeligt!

Og nej Anja, der e intet galt i, at du ikke tager imod undskyldninger og blomster. For det får ikke Kejser tilbage! Jeg havde gjort præcis som du..

Varme tanker og knus herfra..

Dejligt med en ny hund til sommer!

• #65   24. jan 2013 Jeg synes det er helt normalt t reagere som du gør. Blomster hvad f..... Hjælper det når din kæreste ven skulle komme så skrækkeligt af dage på grund af deres opførsel. Håber ikke for min værste fjende at se og opleve det du gjorde. Nu vil jeg bare håbe du med tiden kommer af med de billeder du ser for dig for det må virkelig være hårdt at gennemleve det igen og igen:-(. Varme tanker herfra......

Kommentér på:
Sov sødt min skat <3

Annonce