Udfordring ift. løbere {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Jeg har lige været på en dejlig skovtur med mine 2 hunde, Yoda på snart 11 år og min lille Kenzo på snart 11 mdr. Yoda er en gammel fornuftig mand der ikke lader sig interessere af fx. løbere i skoven, men Kenzo derimod, syntes folk der løber er noget af det sjoveste her i verden og bliver helt elektrisk hver gang der kommer en løbende. Netop idag var jeg så så "heldig" at der var store-løbe-træf i skoven og hermed var der løbende folk overalt. De fleste var gode til at ignorere mig og min hyperaktive Kenzo når de løb forbi os og jeg tog hundene på plads. En enklet løber skulle dog absolut dikke og klappe Kenzo(som er tæmmeligt svær at holde i ro når nogen løber forbi) og uden videre- uden at spørge og før jeg nåede at reagere, løb han over til os og tog Kenzo op for at snakke med ham..... Jeg måtte så bede ham om at sætte min hund ned igen og så kæmpe forfra med at få ro på min hund som nu var endnu mere "livlig".... Altså, meget mærkelig adfærd syntes jeg, jeg ville jo egentligt bare gerne være "i fred" med mine hunde....!! Men sådan oplever man så meget.... Det var ellers en rar tur
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
De ser dejlige ud på billedet
Udfordring ift. løbere