{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.709 visninger | Oprettet:

Hvilke dækkener bruger du - Back on track {{forumTopicSubject}}

Ja jeg overvejer lidt at bruge nogle penge på nogle back on track dækkener til mine hunde. Men så tænker jeg bare, hvad får jeg brug for?

Min chi overvejer jeg stærkt et regndækken med for, han er en frossenpind, er det godt varmt? Vi bruger obtrack nu til ture, og det er godt varmt, men noget besværligt når der skal regnslag udover.

Min sheltie overvejer jeg et regndækken til, men ved ikke rigtig om det er nødvendigt. Hun fryser bestemt ikke, men der er meget våd pels indendøre selvom hun tørrer hurtigt.

Jeg overvejer et netdækken til begge, på sheltien som forbyggende, f.eks. efter agility og evt. hyrdning når vi engang får taget hul på det, men jeg tænker også det måske er noget pjat!

Generalt synes jeg slet ikke det burde være nødvendigt med nogen som helst dækkener til hende, men jeg er sgi alligevel lidt i tvivl om det er en god ide.
Min chihuahua har jeg længe funderet over om han skulle have et netdækken for at se om det kunne have nogen virkning.! Men ihh altså, jeg aner det ikke...

Så kort sagt, hvad har du, hvad bruger du, og på hvilken hund?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke dækkener bruger du - Back on track
Kommentér på:
Hvilke dækkener bruger du - Back on track

Annonce