{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Åhh hvor jeg dog savner en "Min" hund. {{forumTopicSubject}}

Vi har jo dejlige lille Elvis, som jo desværre mistede øjet.
Grundet dette, gik vi af med vores engelske bulldog Zindy. Hun var en rigtig "mors hund". Og fuck hvor jeg da savner hende og det vi havde sammen. Men jeg ved samtidig at det var det rigtige at gå af med hende, og heldigvis har jeg mulighed for at besøge hende en gang imellem.
Men det jeg mest af alt savner, er en hund som har lyst til at lave noget sammen med mig. Elvis er en "far" hund, som helst ligger i ske med manden herhjemme, og prutter om kap i sofaen. Når vi er ude på hans daglige gåture, virker det egentlig mest som om det er for min skyld at vi gør det...
Jeg veeed godt at vi ikke skal have flere hunde, før elvis flyver til himmels (og der skulle helst gå mange år endnu, han er kun 4 1/2 år). men suuuuuk hvor er jeg dog længselsfuld smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh hvor jeg dog savner en "Min" hund.
  • #1   14. sep 2012 Det kender jeg godt smiley Michas var engang mors hund, hvilket hun ikke er mere, hun er så meget fars idag, og savner hende.

• #2   14. sep 2012 kan sagtens følge dig.. jeg er så heldig at Hunden uden tvivl er min hund.. og unge hr Aksel er godt på vej smiley

manden har været lidt ærgelig, især fordi Hunden blev købt til ham.. men heldigvis gider hun godt putte med ham i sofaen, så det hjælper lidt smiley

det er noget særligt at have det bånd med sine dyr..

Kommentér på:
Åhh hvor jeg dog savner en "Min" hund.

Annonce