{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Åhh hvor er jeg stolt {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

må lige fortælle at jeg er SÅ stolt over min "lille" Tiffany....

Igår var vi over ved min forloveds søster og svoger og de har så Tickis bror og vi havde så Tiffany med og vi besluttet os at gå over i en stor "dal" der ligger lige bag ved deres hus med hundene og vi gik så op på toppen af en stor bakke og der slap vi så hundene løs så de lige kunne få noget krudt brændt af (vi vidste at deres hund som hedder Miki ikke er den bedste til at høre efter men han randte lige i røven af Tiffany heletiden så vi var ikke så nervøse) og hvergang man bare sagde Tiffanys navn så var hun der med en ruf og jeg prøvede og gemme mig et par gange og der gik ikke særlig lang tid før hun havde fundet mig og nogle gange havde Miki hø i ørene men alligevel kom Tiffany jeg var SÅ stolt hun bar bare SÅ dygtig og hun nød det bare så meget..... og der var inda børn der gravede og cyklet et stykke væk og hun havde set dem men de var slet ikke intrassante det var bare SÅ fedt.....

Ja jeg skulle bare lige fortælle det for nøj hvor var det dejligt at se hende nyde det så meget.... og at hun var SÅ lydig når der var en der slet ikke hørte efter og ungerne legede.......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh hvor er jeg stolt
Kommentér på:
Åhh hvor er jeg stolt

Annonce