1.266 visninger
|
Oprettet:
Åhh hvor jeg savner ham. {{forumTopicSubject}}
Imorgen er det 5 mdr siden jeg måtte aflive Falcon men savner ham lige så meget som hele tiden. jeg ved sq ikke hvordan jeg skal komme mig over mit tab med ham syntes slet ikke der noget der lige hænger sammen. hva har i andre gjort for a få det bare lidt bedre med et tab..
Knus en stadig meget ked a det x hunde ejer
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=25484
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 137 Svar: 1.387
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 455
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 455
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Kan ikke hjælpe dig, for har heldigvis aldrig selv mistet en af mine drenge, men ved den dag kommer en dag at de ikke er her mere... Og de gange jeg kommer til at tænke på det, begynder jeg at græde.... Jeg kan ikke undvære mine drenge.... Det værste ved at have hund er at man kommer til at savne dem så ubeskriveligt meget når de ikke er her mere, det forestiller jeg mig...
Har hørt fra mange det hjælper at få en ny lille elskling, og tror også det hjælper, det kan jeg da se på folk...
Føler så meget med dig, hvor må det være ubeskriveligt hårdt:'o(
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
For en lille måneds tid siden mistede jeg så mine to prinsesser ;O( Det er uden tvivl det hårdeste jeg har prøvet, da det var ALT for tidligt at de måtte herfra.. Samtidig var det mine første egne hunde..
Jeg kiggede straks efter ny hund - og skal hente ham om en lille uges tid :O) Det gør at jeg har noget andet at tænke på...
Mange trøste-kram herfra !
Åhh hvor jeg savner ham.