åhh hvor jeg dog tuder nu:( {{forumTopicSubject}}
hej hg, må lige ud med lidt her.
min forældre har en gammel schæfer på 11 år, som er blevet rigtig gammel på det sidste, hun kan ikke holde balance på bagbenen, og skal have smertestillende for bare at kunne holde dagen ud. det er inden for de sidste 3 uger blevet slemt med hende, så min mor ringede tidliger og fortalte at dyrlægen kommer hjem og afliver hende i morgen.
så jeg tager der ud i morgen inden han kommer, så både mig og hundene kan få sagt farvel til hende.
jeg har været super ked af det siden min mor ringede, men ved det er det bedste for hende.
men nu her for lidt siden, ringede min lillebror på 13, og bare græd og græd, han elsker den hund, og er bare så ked af det, han sagde ikke så meget andet end at de var på vej i sommerhuset så de kunne komme ned at bade som Freja (hunden) elsker mere end noget andet.
og lige da jeg lagde på stod tårerne bare ud af mig. puha det er hårdt altså..
og det bliver en hård dag at komme i gennem i morgen:(
skulle bare lige ud med det, da jeg følte jeg måtte være stærk overfor min bror i telefonen.
kommer til at savne dig min Freja pige....
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
Freja var som en mor for Milo da vi fik ham hjem som 8 uger:)
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
Mange krammer herfra..
jan 2010
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Kram herfra...
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
jan 2010
ja helt sikkert det er bedst for hende, og mig og min mor har snakket om det en uges tid nu, men når man så har taget beslutningen, er det godt nok ikke sjovt.
åhh hvor jeg dog tuder nu:(