{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Jamen altså HVORFOR?! {{forumTopicSubject}}

Ja sorry.. Men jeg blev helt forarget! Og så kan det godt være det er mig der er sippet. Men når jeg kan ikke lade vær med at tænke "HVORFOR?!"
ser en annonce om en lille hund ude i højre side, og klikker ind på den, ikke fordi jeg skal have ny hund, men fordi jeg synes den så sød ud, og ville se billederne af den. Men det viser sig så at det er en annonce om en (efter min mening) MEGET ung hund som tilbydes til avl.
Og der står bla.:
"Jeg ønsker at min dejlige dreng skal videreføre sit skønne udseende og fantastiske personlighed !

Jeg "låner" ham derfor ud til en skøn tæve som kunne ønske sig at få et kuld med min skønne dreng!

Han er en blandning mellem en japansk spids og en sheltie og han er 6 mdr. gammel og vejer 8 kg! "

Og så kommer den igen.. MEN HVORFOR?
Ja, det kan sq godt være du synes din hund ser iiiih og ååååh så sød ud, og det er lidt nemme penge, og set kunne da også være sjovt med sådan nogle små nogle. Men jeg forstår ikke derfra, og så til at man for alvor laver en annonce om avl! Hvordan kan man mene sådan en annonce gran alvorligt. Og forvente at andre vil tage sådan en annonce seriøst?
-jeg håber lidt at det er en der har skrevet den for sjov, bare for at få en mærkelig reaktion.
Lige en stor bøvs og en stor undren fra mig.
Forsat god aften. (:

Orv. Og lige et hurtigt spørgsmål..
Jeg har ikke en prut forstand på alle de fine ting omkring avl, og det kan godt være det er mig der er dum, men er 6 måneder ikke MEGET tidligt for en han, at skulle begynde og avle?
Hvad plejer normaler at være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jamen altså HVORFOR?!
Kommentér på:
Jamen altså HVORFOR?!

Annonce