{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.686 visninger | Oprettet:

Jeg er lidt fortvivlet:/ {{forumTopicSubject}}

Jeg endte nu her til aften med en lille tåre, for jeg ved ikke hvad der foregår med min dejlig hund.
Jeg skrev for nogle dage siden om hjælp til nyt foder, da hun ikke ville spise det gamle mere.. Jeg købte så en foder prøve af noget nyt foder hjem.
Men hun spiser ingenting.. I nogle dage har hun ikke ville spise sit gamle tørfoder, så jeg prøvede at gøre det spændende med tun, pølse og andre ting i, og det ville hun spise lidt i starten, men nu vil hun heller ikke spise det. Det nye foder spiste hun lidt af, lige da hun fik det, men heller ikke det vil hun spise nu.. Har også prøvet med rå ben, som hun normalt plejer at elske, det rør hun heller ikke.. Jeg kan kun få lidt i hende nogle gange, hvis hun får lidt rå tun..
Her til aften har hun også gået og brækket hvidt, skummende og slimet klatter op.. Jeg aner ikke hvad det kan være, men det kunne måske være hjerte lungeorm?
Jeg har tænkt mig at tage en del af hendes afføring her til aften, en i morgen, og den sidste torsdag. Og så vil jeg ringe til dyrelægen i morgentidlig, og hører om jeg kan komme op med prøverne, eller om der er andet de vil tjekke hende for..
Men hvad fanden gør jeg hvis hun er syg? Bare tanken gør mig så forfærdelig ked af det.. Og hvad hvis nu det er hjerte lungeorm, og jeg ikke har opdaget noget tidligt nok, og det så er for sent? Så vil det jo være min skyld.. Det ville jeg slet ikke kunne bære..

Hun er ok frisk lige nu, og laver lidt ballade ude i haven. Men for nogle dage siden, da hun slet ikke ville spise, var hun tit meget træt, og sov mere end hun plejede. Hun halsede også lidt mere på tur/efter tur. Men jeg jeg tænkte på det tidspunkt, at det også bare kunne være fordi, hun ikke fik noget mad i kroppen, at hun så også blev mere dvask.
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det øger indlæg, og det kan godt være den er hørt mange gange før, men jeg havde faktisk bare brug for at komme lidt af med det. Og så krydser jeg bare alt for, at min lille pige er okay, eller i det mindste ikke fejler noget alvorligt..
Please ingen negative påtaler, jeg bebrejder mig nok selv i forvejen, for måske ikke at gøre det rigtigt..
Der er vel ikke nogen der har oplevet samme 'symptomer' hvor det ikke var noget alvorligt vel?
Bare et lille fortvivlet indlæg fra mig.
-Cæcilie.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er lidt fortvivlet:/
Kommentér på:
Jeg er lidt fortvivlet:/

Annonce