Har vidst en herre i lømmelalderen..... Har vidst en herre i lømmelalderen.....
Ja, som overskriften siger, så er vi vidst så heldig at Anton er kommet i den tidlige lømmelalder. Sikke en ballademager han har været idag. Han er ellers normalt meget stille og rolig, men i dag, har der bare været rigtig meget kruds i r**** af ham :-). Dagen startede med at han fandt ud af at der var mad på spisebordet, så han placerede da lige begge forben på bordkanten og fik stjålet en halv bolle, det har han da ved gud aldrig gjort før, men opdagede det heldigvis, så måtte lige hæve stemmen lidt og henvise ham til kurven. Lidt senere på dagen, synes han da lige at han skulle vælte en spand med rengørings vand ud og gulvtæppet, så har han haft stjålet et nyvasket HVIDT håndklæde og lagt det i hans fine jordhul i haven, og sidst men ikke mindst skulle han da lige afprøve mine grænser mens min mor og jeg gik og ryddede op i sådan et pultekammer vi har herhjemme, m alt muligt. han stjal ting, legede fange m støvsuger og kost, og generelt bare gjorde alt hvad han kunne for at drille os. Måske han har manglet sin mors opmærksomhed idag, og har gjort alt dette for at få os bare til at kigge lidt på ham?
Men vi tog lige en 5 kilometers gå tur hertil aften, og NU er den lille vapser træt.
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 566
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 1.059
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 124
Minion; Tror bare jeg beholder bjørneungen her, han har heldigvis ikke helt fundet ud af endnu at han er en hanhund
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 740
maj 2011
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 740
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 1.059
bare idag har jeg, 2 gange, tømt hans kurv for : strømper, underbukser, toiletruller, bøger, skåle osv.... Heldigvis gnavner han intet i stykker(endnu)
Minion: Ha ha ha, nasty, beholder min egen lille (turbo)Diesel
maj 2011
Anton har faktisk aldrig taget sko osv, hvad vi har stående fremme, eller for den sag bidt i noget som ikke var hans legetøj, så krydser fingre for at det forsætter
Har vidst en herre i lømmelalderen.....