922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Har vidst en herre i lømmelalderen..... Har vidst en herre i lømmelalderen.....

Ja, som overskriften siger, så er vi vidst så heldig at Anton er kommet i den tidlige lømmelalder. Sikke en ballademager han har været idag. Han er ellers normalt meget stille og rolig, men i dag, har der bare været rigtig meget kruds i r**** af ham :-). Dagen startede med at han fandt ud af at der var mad på spisebordet, så han placerede da lige begge forben på bordkanten og fik stjålet en halv bolle, det har han da ved gud aldrig gjort før, men opdagede det heldigvis, så måtte lige hæve stemmen lidt og henvise ham til kurven. Lidt senere på dagen, synes han da lige at han skulle vælte en spand med rengørings vand ud og gulvtæppet, så har han haft stjålet et nyvasket HVIDT håndklæde og lagt det i hans fine jordhul i haven, og sidst men ikke mindst skulle han da lige afprøve mine grænser mens min mor og jeg gik og ryddede op i sådan et pultekammer vi har herhjemme, m alt muligt. han stjal ting, legede fange m støvsuger og kost, og generelt bare gjorde alt hvad han kunne for at drille os. smiley Måske han har manglet sin mors opmærksomhed idag, og har gjort alt dette for at få os bare til at kigge lidt på ham? smiley Men vi tog lige en 5 kilometers gå tur hertil aften, og NU er den lille vapser træt. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har vidst en herre i lømmelalderen.....
  • #1   19. jun 2012 Haha.. Velkommen i klubben med lømmelhvalpe, og hvalpe med fluer mellem ørerne. smiley

• #2   19. jun 2012 Min betterøv på 3½ mdr, har også haft damp i dag.. Tror det er det skønne solskin der gør vapserne kåde smiley

• #3   19. jun 2012 Hehe, er glad for jeg ikke er den eneste ! smiley Men kan da godt være at det er det dejlige solskin, der gør at vores kære vapsere opføre sig som damp børn smiley Anton plejer ellers at være så sød og nem, han er stadig sød - men nem, det kan nu diskuteres smiley Han er ihvertfald rigtig god til at lade som om han ikke kan høre mig, så vender han hovedet til, men skal så alligevel lige kigge på mig om jeg nu også mener det jeg siger smiley Det er altså ikke altid jeg kan holde masken, når han er i balladehumør smiley

Minion; Tror bare jeg beholder bjørneungen her, han har heldigvis ikke helt fundet ud af endnu at han er en hanhund smiley

• #4   19. jun 2012 Tell me about it! Min vaps er begyndt at synes, at toiletpapir, boner og andet papir er vældig spændende at splitte til atomer og ved desuden UDMÆRKET godt, at det må man IKKE!! Så han kravler da bare under sengen eller sofaen, så mor her ikke kan få fat på det.... Men kan heldigvis kun grine lidt af det, sjovt som deres personlighed sådan kommer til udtryk i den her alder smiley

• #5   19. jun 2012 Anton viser også interesse for reklamer, og de skal helst læses med munden! Og flasker er altså bare bedst at larme med på klinkegulvet, når nogen sidder og snakker smiley Men ja, det er rigtig sjovt, at se hvordan det kommer til udtryk nu smiley Det er ikke altid lige nemt at holde masken.

• #6   19. jun 2012 Hehe nej det er svært at være alvorlig og skælde ud, når man er ved at dø af grin:-)

• #7   19. jun 2012 Min lille "demon" stjæler ALT, hva hans bette gab kan nå og slæber det op i hans kurv !!
    bare idag har jeg, 2 gange, tømt hans kurv for : strømper, underbukser, toiletruller, bøger, skåle osv.... Heldigvis gnavner han intet i stykker(endnu)

Minion: Ha ha ha, nasty, beholder min egen lille (turbo)Diesel smiley

• #8   19. jun 2012 Kenzo: Er da altid noget at han bare nøjes med at være tyv, og ikke bider i tingene smiley men er utrolig hvad de kan få samlet sammen i deres kurve.

Anton har faktisk aldrig taget sko osv, hvad vi har stående fremme, eller for den sag bidt i noget som ikke var hans legetøj, så krydser fingre for at det forsætter smiley Vi har bare været så heldig med ham, at det faktisk næsten har været for godt til at være sandt... Det eneste han stjæler er hvis der ligger arbejds handsker fremme, men det er nu nok min skyld, fordi jeg engang gav ham et gammel par at lege med, så tror han bare at alle handsker er hans smiley Anton er dog helt vild med at have et bjerg af kødben og grene i sin kurv og flasker, som han kan lugte på 100 kilometers afstand tror jeg smiley

Kommentér på:
Har vidst en herre i lømmelalderen.....

Annonce