{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Mit liv! {{forumTopicSubject}}

Hunden må ikke på noget tidspunkt være inde i huset. Hunden bliver udenfor i et dertil indrettet logi som af samme grund hedder et hundehus.

Okay, hunden kan komme ind i huset, men kun for en kort bemærkning eller hvis dens eget hus er under renovering.

Okay, hunden kan flytte ind i huset permanent, forudsat at dens hundehus kan blive solgt ved et garagesalg til en nybagt hundeejer.

Inde i huset må hunden ikke bevæge sig rundt som det passer den, men holdes i et komfortabelt men sikkert metalbur.

Okay, buret bliver en del at en "køb-to-betal-for-en" aftale ved garagesalget og hunden kan gå hvor fanden det passer den.

Hunden må ikke på noget tidspunkt være i møblerne.

Okay, hunden kan benytte de gamle møbler, men ikke de nye.

Okay, hunden kan benytte de nye møbler indtil de ser ud som de gamle møbler hvorefter vi sælger hele skidtet og køber nye møbler som hunden helt sikkert ikke må komme i.

Hunden må aldrig sove i sengen. Punktum!

Okay, hunden må sove i fodenden.

Okay, hunden må sove ved siden af dig, men den må ikke være under dynen.

Okay, hunden må sove under dynen, men ikke med hovedet på puden.

Okay, hunden må sove ved siden af dig, under dynen og med hovedet på puden, men hvis den snorker skal den forlade rummet.

Okay, hunden kan sove og snorke og ha' mareridt i din seng, men den må ikke komme ind og sove på sofaen foran fjernsynet hvor du nu sover. Det er bare ikke fair.

Hunden bliver aldrig registreret som familiens overhoved, selvom det er sandt.


SUK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit liv!
Kommentér på:
Mit liv!

Annonce