666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

holde damp hvalp i ro? holde damp hvalp i ro?

Bailey er kommet til skade med poten i søndags, jeg har så haft vasket den og smurt den med salve, men øv hun begyndte at halte og tåen hævede, så afsted til dr dyr.

Her fik hun en omgang pencelin, fint nok. Hun har slået sin negl (højs sansynligt i et af hendes badut spring) Så nu skal vi bare vente og se om neglen sætter sig ordentligt fast igen.

MEN MEN, dr dyr beordre ro og afslapning, ingen lange gå ture, det er bedst hvis hun bliver luftet i haven på græs.
Så er spørgsmålet HVORDAN HOLDER MAN EN DAMP HVALP I RO.

Allerede nu er hun ved at drive både mig og Akita til vandvid, hun kravler næsten på vægen.
Mandens foreslag= Tape hende fast til gulvet eller bind en mursten på maven af hende.....
Hmm andre gode foreslag,

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holde damp hvalp i ro?
  • #1   20. jan 2012 Hvilket ben er det?

• #2   20. jan 2012 Hold fødselsdag! smiley Så bliver hun jo ældre?

• #3   20. jan 2012 Udfordrer hendes hjerne så hun bliver mentalt træt... smiley
    Hov held og lykke med at dampe hende ned... smiley

• #4   20. jan 2012 Højre forben.
    Jeg har lavet massere af hjerne arb, det hjælper bare ikke.
    Jeg prøvede også at lægge mig på gulvet i håb af at vi kunne putte så ville hun jo være i ro imens, men nej da Mor her fik da bare bank i stedet for.
    Et forsigtigt gæt er at det nok ikke gør så ondt lige nu.....

hun er billigt til salg..... den tøs har virkeligt brug for sin daglige motion...

• #5   20. jan 2012 Åh det er et dumt ben. Så dur godbidder under bøtter og sådan noget ikke rigtig. Ja et godt ben fra slagteren som BEAUCERON foreslår. Og mad på græsset. Måske øv et nyt rigtig svært trick.

• #6   20. jan 2012 Jeg har lige taget kødben op af fryseren i håb om at det hjælper.
    Bailey kommer også konstant galt af sted, hun er bare så fuld af energi og eventyrs lyst så det halve havde været nok.

• #7   20. jan 2012 Jeg takker, det var da bedre råd end at tape hende fast til gulvet. Griner selv om lysten nu er der (ironi kan forekomme)

Det plejer heller ikke at være et problem for hende at slappe af, det kræver bare at hun får noget motion både mentalt og kropsligt. Men ok holde sig i ro og slappe af er nok ikke nemt når man er 10 md. og måsen fuld af ubrugt krudt.

• #8   20. jan 2012 Jammen det må jeg da prøve Beauceron, Jeg er egentligt bare ikke van til at holde hende i ro. Jeg har gået hjemme i al den tid vi har haft hende så hun har været van til at få en del oplevelser og motion/leg som hun havde brug for.
    Jeg er selv lidt hyper og er altid i bevægelse, så vi passer jo fint sammen.

• #9   20. jan 2012 Ja det er jo det. Men har egentligt bare ikke tænkt på det før. Akita har altid fulgt med rundt i mit tempo, men har jeg af forskellige grunde ikke kunne komme afsted med hende har hun bare taget en slapper. Men klart noget hun er nød til at lære mit lille damp barn

• #10   31. jan 2012 Der er stadigt problemer med Baileys negl så nu har vi været ude hos dyrlægen igen, men neglen sider for godt fast til at hun turde trække den ud, hun var bange for at hun ville beskadige nerven.
    Så vi kom hjem med en ny penecilin kur da der stadigt er betændelse i neglen. Det var en ny dyrlæge som jeg ikke har set før men hun sendte os hjem med beskeden at nu skulle hun have lov til at drøne rundt og meget gerne komme ud og lege med andre hunde så neglen kan løsne sig.
    Det er da ikke til at finde ud af, altså.

Kommentér på:
holde damp hvalp i ro?

Annonce