{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Pasning af listehund {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige hørt noget jeg synes er det mest syge jeg har hørt længe og jeg har faktisk meget svært ved at tro på at det er sandt.

Jeg ved at der i hundeloven står at listehunde kun må blive passet i en begrænset periode, men er der nogle der ved hvor lang tid dette er??

Min kæreste har nemlig en bekendt som tilsydenladende er blevet ringet op af politiet idag og fået af vide at de afliver hans hund(??).. Fordi han ikke passer den selv, da han arbdjer langt fra hvor han og hunden bor(aner ikke hvor meget han arbejder og er væk, men man kan vel antage at det måske gælder ugedagene, jeg ved heller ikke om det er i en begrænset periode).
Og allerede nu skulle politiet være på vej med hunden til afliving.. Er der ikke en klageperiode eller sådan noget??

Han har anskaffet sig hunden inden loven trådte i kraft og derved skulle hunden jo altså være lovlig.. Den skulle aldrig have gjort nogen ting heller, men om han overholder det med mundkurv og sådan kan jeg ikke sige... men synes det lyder fuldstændigt, ja jeg ved ikke...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af listehund
Kommentér på:
Pasning af listehund

Annonce