420 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar

18. mar 2010 Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 236
At barfe At barfe
jeg kunne godt tænke mig at vide mere om barf metoden, da jeg høre så meget godt om den.
Er der nogen som ligger inde med nogle gode links, eller nogen som kan anbefale gode bøger om barf?
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 240 Svar: 9.465
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
mar 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 236
Mine hunde får kød og grøntsager hver dag, men kogt og blandet med tørfoder, så det er ikke arbejdsinsatsen som er et problem, men kan ikke helt finde ud at om jeg syntes råt kød er tiltalende.
Jeg har lidt svært ved at se bella og luna spise en hel høne og kan de virkelig tåle at få benene i maven???
Jeg har ekstremt kræsne hunde, som ikke gider spise det samme flere dage i træk, så ved ikke om jeg kan foder dem med fjerkræ hver dag i en uge.
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Det er jo variationen der er afgørende, så at de ikke gier spise det samme flere dage i trak passer jo godt sammen med barf.
Ben kan hunde sagtens tåle så længe de er rå, men seævfølgelig skal man lige være lidt påpasselig i starten hvis de ikke er vant til ben.
Hvis de ikke vil spise en hel høne så lader du være med at give dem det...det får min da heller ikke
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
Vi andre,der barfer giver råt forskelligt kød hver dag med ben og brusk i rå tilstand,det er der intet problem i,kun rå kallun kan være en udfordring for lugtesansen,men kun for menneskene,det er heller ikke alle hunde der gider grøntsager,når de kan få råt kød.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Barf er sundt og nærende, der er ingen tilsætningsstoffer, din hund får det den har brug for (hvis man selvfølgelig fodre korrekt), så jeg kan ikke se nogen ulemper ved det... Mange hunde får en flottere pels og et bedre velvære.... Men det kræver selvfølgelig de kan lide det, der er enkelte hunde som ikke vil spise råt, men det er jo bare at prøve sig frem... Du kunne starte med at købe noget fars eller nogle kødstykker eller et kyllingelår i supermarkedet og give dem råt og se hvad de siger til det... Kan de lide det, så kan du nok roligt går over på barf
Men som sagt, snak med en forhandler, de kan vejlede og rådgive dig så du ved helt præcist hvad du skal og ikke skal
At barfe