Hjælp til ny, i den store udstillingsverden Hjælp til ny, i den store udstillingsverden
Hej,
Jeg tror at jeg vil forsøge at kaste mig ud med en udstillingen sammen med vores hvalp.
Jeg har ikke mulighed for at få hjælp fra opdrætteren. Og dem jeg har haft kontakt med omkring råd og vejledning, har vist en "mindre" sag kørerne med DKK
så nu sidder jeg her og aner ikke hvor jeg skal starte, om min hvalp har det, det kræver. Hvordan en udstilling foregår osv. så er der nogen af Jer der kan hjælpe mig, evt. fortælle mig hvor man kan få hjælp til at komme godt i gang?
Vi skal starte til hvalpetræning i DKK her i januar, og jeg er ved at finde et ringtræningshold til os. Men jeg aner ikke noget som helst om udstillinger og vil gerne vide lidt inden jeg tager afsted.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.759
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 73 Svar: 318
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
om di hval har det som der skal til vil kun tiden vise. men det er en god ide at kom eigang allerede nu så i er godt rustet.. prøv evt at se om der ikke er nogle skuer i dit område her i vinter - de er uofficielle og der e rlidt mere råderum.. du kan også spørge nogle af de mere garvede om du må komme med og kan få lidt hjælp.
jeg ysntes ofte skuerne er et rigtig godt sted at begynde..
jun 2005
Hundemutter - Jeg har skrevet en mail til DKK kredsen vedr. ringtræning
Jeg synes ikke jeg har kunne finde noget skue eller lign. før nogle måneder inde i 2012.
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 297
(link fjernet)
Ved også der er planlagt en Udstillingsaften 6. febr. i kredsen, der vil man gennemgå Hvordan er det lige med præmieringer på udstilling! Hvad betyder ”båndene”, Hvordan får man en
champion / andre titler. Kvalifikation til Crufts.
Hvad hvis man skal på udstilling i udlandet; Krav til sundhed (vaccination mm. for at rejse til EU og
til 3. lande)
Tilmelding til udstillinger i udlandet og udstillings/championsregler der.
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 276
Desværre ser det ud til at der ikke er bestyrelse og dermed aktiviteter i din kreds - kreds 4 Roskilde-området. Men måske kan du køre til en af de andre?
http://www.dansk-terrier-klub.dk/?PageID=3&Lang=Dk&SiteID=1
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
Og han HAR fået DKK tavle?
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.395
(link fjernet)
jun 2005
Mette(nu uden glorie men stadig m. to lig-slæbere) - den er ved at blive til igennem DKK. Jeg ved ikke lige hvordan det foregår, men det er en export stamtavle (FCI) som han har, og det var det som de sagde i DKK de skulle bruge for at kunne "sætte" ham ind i DKK.
Jeg er helt grøn på det her område så jeg ved ikke rigtig hvad man kalder de forskellige ting
Hjælp til ny, i den store udstillingsverden