{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Halsbånd eller sele ? :S {{forumTopicSubject}}

Heej alle , jeg har et mindre problem med min hund , eller , det er jo egentligt ikke et problem med min hund , men ..

Jeg har som kan ses i min profil en labrador blanding .. Og hun har haft svært ved at gå pænt , så har haft givet hende et "kvælerhalsbånd" , ikke de der voldsomme med pigge eller noget , bare et almindeligt et ..

Men hun er nu begyndt at "miste" pelsen omkring halsen , så jeg skiftede halsbåndet ud med et andet , sådan et i en slags "stof" eller noget i den stil , med "klikspænde" , og der er samme problem ..

Og det vil jeg ikke byde min hund , altså at hun skal miste pelsen pga. halsbåndet , så jeg var i går ude for at købe en sele til hende , en af de der "Julius K9" brystseler .. Som jeg så blev nødt til at aflevere tilbage i dag , da den river eller skærer hende i "armhulen" oppe ved forbenene ..

Så nu er jeg gået tilbage til det nylon , stof agtige halsbånd jeg havde i forvejen ..

Jeg er virkelig på bar bund her , aner ikke hvad jeg nu skal prøve , vil hende jo kun det bedste ..

Håber der er nogen der har nogle forslag til hvad jeg måske kan prøve istedet , som skåner hende lidt mere .. :S

Hun har ikke problemer med at gå pænt mere , så det behøber ikke være noget anti-træk halsbånd / sele ..

På forhånd tak for hjælpen .. :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halsbånd eller sele ? :S
Kommentér på:
Halsbånd eller sele ? :S

Annonce