{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

SØGER HUNDESITTER :) {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Jeg søger en hunde/babysitter til min lille Emma pigen.

Da jeg jo engang imellem skal til fødselsdag på week ophold eller lign kunne det være super rart med en fast person/familie som kunne passe lille Emma.

Skriv eller ring gerne til mig på 29707416 hvis i har lyst og tid til dette smiley

Kh Marie

København NV

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER HUNDESITTER :)
  • #1   10. okt 2011 Personligt ville jeg ikke risikere at sende min hund hjem til nogen man ikke kender i forvejen, det er ikke til at vide hvad der kan ske. Hvem skal tage ansvaret hvis hunden bliver syg eller væk osv.
    Så hellere en god og hyggelig pension, hvis ikke der er familie eller venner der kan hjælpe:o)

• #2   10. okt 2011 Øv det er så langt væk.
    tror drengene ville nyde at have besøg af sådan en lækker tøs

• #3   10. okt 2011 Hvad er dine krav til en hundesitter? :o)

Og du skal lave en annonce, i stedet for et forum indlæg ..
    Men send mig gerne en pb, jeg er hundesitter i forvejen smiley

• #4   10. okt 2011 Kathrine: Det er derfor man laver en kontrakt smiley

• #5   10. okt 2011 Jeg opretter lige en annonce istedet så må i gerne skrive der. Vil gerne have en der bor tæt på mig selv og gerne en som også har en "muskel" hund som kan overskue den vilde leg osv. Jeg har selvfølgelig familie men det er ikke med glæde og overskud de siger ja til at passe hende da de synes der er lige lovlig meget fart på. Ville derfor gerne finde en person eller en familie så man kan hjælpe hinanden, at jeg passer deres hund når de skal noget og omvendt smiley

Kommentér på:
SØGER HUNDESITTER :)

Annonce