Ordenlig BØVS herfra.. {{forumTopicSubject}}
Ej hvor er jeg dog træt af man ikke kan gå med sin hvalp uden der hverfald kommer mindst 2 der tror de har 100% ret til hvad som helst ...
- Idag var mig og Vuffer ude at gå, og vi kommer et godt stykke af vejen, så står der en mand med hans søn og han vælger så at ae min hund, hvilket jo er helt okay... Men så mens han ae'er min korthåret chihuahua spørger han dælme om det er en hårløs?!
Mig : .......... ne...eej ? Det er en korthårt chihuahua....
Ham: Nåå okay, lignede bare en..
Mig der tænker * hmm ja man kan jo også mærke hårene ? *
det er så hvad det er, senere hen på gåturen møder jeg en ældre dame , der mens hun spørger om hun må løfte ham faktisk tager ham ud af armene på mig ( havde ham i armene da vi skal over en stor vej og han går for langsomt endnu ) så i det hun spørger og er midt i spørgsmålet har hun ham faktisk over ved sig... Tænk hvis min hund var en hund der ville vride sig og hun ville tabe ham? Sagde også en anden gang måtte hun faktisk ikke bare løfte ham da jeg træner meget med ham, omkring andre mennesker er flinke og okay og han kunne se det som noget farligt når hun bare tager ham som hun gjorde... Det forstod hun og afleverede ham så..
Vi kommer næsten hjem igen, og der står en mor med hendes lille forkælede unge ..... Jeg vælger at standse da moren kommer med indkøbsvognen og spærre stien ... ( vi er ved en fakta ) hun sætter sig på huk og tager sønnen over til sig og siger seeeee en lille hund hva??
Og jeg smiler sødt ned til dem begge og siger: Ja han er ikke stor endnu .. Pludselig tager ham den lille dreng hunden op i armene... hvor min hund panikker fordi han kun holder bag kroppen så hans hovede hænger ned, jeg griber så hurtig ind og siger du må altså ikke løfte ham sådan han bliver simpelthen så bange .. og det gør også ondt på
- Det skulle jeg aldrig ha gjort, moren blev simpelthen så møg tosset på mig at hun rejste sig omgående og tog ugen og gik rigtig mobset afsted... vendte bare øjne og vendte hjem ad..
men er dog utroligt man hele tiden skal være på vagt overfor folk som tager det som en selvfølge at løfte små hunde må man da gerne! NEJ man må ikke, det er respektløs over for hund og ejer, og en dag bider en hund sgu hvis de får fat i en angst vuffer.
GRR det hjalp.... Iha
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
sep 2011
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 250
Selv nu som ret stor tøs er der nogen der har spurgt om hun ikke er rottweiler og Formel 1....heheheheh...jojo jeg bliver da en anelse fornærmet over gravhunde påstanden, men nogle folk ved jo ikke bedre
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
okt 2010
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Min datter er MEGET interesseret i små hunde, men jeg spørger ALTID om vi må hilse og jeg har endnu ikke fået et nej. Men den dag jeg gør, synes jeg det er helt i orden, der er jo ingen der ved hvilken hund jeg sidst har rørt ved osv osv...
(Behøver jeg sige at det måske er mig der er mere interesseret i at ae små hunde?? hihi)
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 250
sep 2011
- akinagro - Ja lige præcis, første gang jeg har set nogle reagere sådan
lyder til du oplever det tit SUPER træls
Camilla L - Ja gør jeg også.. Uhhaaa det altså farligt at klappe en bundet hund da de ofte reagere anderledes end normalt hihi blev skam ikke fornærmet, syntes bare det var skægt
Indfør forbud mod sex med dyr nu ! - Ja det jo super træls man skal kigge rundt tyve gange for pludselig standser en dig og er fuld igang med at ae' din hund..
- hihi tænkte nok du brugte din datter som undskyldning for at nusse små hunde *SS*
sep 2011
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 223
Håber ikke det kommer til at påvirke din hund fremover at han blev løftet op af barnet.
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
Kan fuldt ud forstå du bliver irriteret over folk samler din hund op, det er respektløst og direkte dumt, for ja som voksen kan den risikere at blive en der bider når folk overskrider dens grænser på den måde.
Jeg syntes du skal sige hvis det sker igen
" ved du hvorfor så mange små hunde virker hidsige og bider, de fordi folk samler dem op når de er hvalpe og ikke selv lader dem hilse hvis de har lyst"
men fremover når du ser nogen nærme sig så stil dig ind foran eller sæt en stophånd op foran og spørg om de vil hilse på hunde, forklar dem så at de skal sætte sig på hug og selv lade hunden komme hen hvis den har lyst.
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Maja: hehe det er en total god undskyldning Har nusset så mange dejlige hunde vedat sige "EEEEEEEEEEEeeej Emma, se liiiige den søde lille nuttede hund, skal vi spørger om du må ae den????" hehe virker hver gang, muhaha
jul 2009
sep 2011
hold dit sure opstød for dig selv. gider ikke høre på sådan noget fis når du ikke kender mig og min daglig rytme.. har flere gange stoppet et løft eller andet.. SUK MAN..
Ja "undskyld mit sure opstød"
Indfør forbud mod sex med dyr nu ! - Hahahaha hvor godt.. Muhaha
jul 2009
sep 2011
sep 2011
" Overvej nøje om det du debatere egentlig vedkommer dig. " som du selv skriver :o)
hav en skøn aften selv.
sep 2011
Kennel Van Morgue .- Neeeej med manden og din hund i løbetid.. *SUK*
haha, syntes bestemt heller ikke jeg kunne finde på at sige vedkommendes hund er grim, så hellere holde helt mund .. Sikke nogen oplevlser i har haft
sep 2011
jul 2009
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Man bliver nødt til at være på forkant med hvad folk kan finde på af gøre, Du ved at folk kan finde på at samle din hund op uden at spørge, derfor må, hvis en kommer hen og vil snakke med den, tage den hen til dig og holde lidt afstand til folk så de ikke bare kan tage den op, og så sige at de ikke må løfte den, før du lader hunden hilse.
Folk kan finde på mange ting overfor ens hund, det bliver man bare nødt til at tage højde for, for ens egen hunds skyld, selvom det er de andre der er idioter.
okt 2010
Min x og datter fik faktisk at vide, at så de ham en dag bundet ude foran fakta, skulle de heller ikke gå hen til ham. Man kan aldrig vide hvordan en bundet hund kan reagere. Det er jo trods alt stadig dyr.
Nej du blev ikke fornærmet, men det blev jeg efter at ha fået gravhunde kommentaren en hel del gange :D
sep 2011
- hahaha, forstår dig godt
Ordenlig BØVS herfra..