Dårlig nyhed ved dyrlægen idag :o( {{forumTopicSubject}}
Cleo var ved dyrlægen i dag jeg hun den sidste tid har været lidt mere stille end hun plejer, ikke når så glad for at gå tur og har trukket en lille smugle på det ene bagben…
Da dyrlægen ikke umiddelbart kunne se hun træk på benet og ikke kunne mærke noget på hende blev hun fotograferet – både hofter, ryg, skuldre og albuer. Hofterne var tip top (hun har også fået tjekket HD for flere år siden), ryggen var fin, skuldre var fine – men der var gigt i hendes ene albue :o(.
Hun har nu fået et foder til led osv. og nu skal hun være på smertestillende de næste 20 dage for at se om det hjælper hende, og ja så skal hendes aktivitet begrænses – ikke noget med lange gå turer i snor mere osv. :o(
Men øv for en nyhed altså – har ikke prøvet at have en hund med gigt før så hvis I har erfaringer er de meget velkommende. Lige nu ligger hun her under tæppet hos mig med hende lille trøje på (hun fryser meget efter bedøvelsen)…
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.781
Stakkels Cleo - mange tanker herfra!
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
Her bruger vi også Metacam til vores ene franske.
Håber hun får en god bedring med det nye foder og det smertestillende medicin
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.802
Jeg ville forsøge mig med Hills j/d foder og så glycosamin og msm som tilskud. Jeg køber det her www.vital-horse.com og det er det billigste jeg har fundet
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.802
håber i finder en god løsning
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
Smertestillende ville jeg bruge efter behov.
jul 2009
Følger: 22 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.363
Dårlig nyhed ved dyrlægen idag :o(