hund tisser i søvne ?! hund tisser i søvne ?!
Ja min dejlige tæve Kahloua har et par gange tisset imens hun sov, men det er lang tid siden sidst, eller indtil i går da jeg kom hjem fra skole synes jeg der lugtede ret kraftigt af tis.
Hun er 120% renlig og hvis hun virkelig ikke kan holde sig så tisser hun på gulvet henne ved havedøren, men jeg snuste rundt i hele lejligheden og fandt så ud af hvor lugten kom fra, jeg har en puf til min sofa hvor der ligger et tæppe på så hunden kan ligge derpå uden at splitte den af, og fandt så frem til at det var tæppet og puffen der lugtede af tis, :s
så her kommer mit spørgsmål. : Er der andre der har en hund som tisser i søvne ? og hvad kan man evt. gøre ved det?
Det er ikke fordi det sker ret tit men når det så sker så er hun så flov og ynkelig, og det er så synd for hende, Og så stinker det selvfølgelig også helt vildt.
så håber der er nogen der har et svar
På forhånd tak
Helst ingen dumme kommentarer tak.
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.240
Kan hun have blæreproblemer, f.eks. blærebetændelse? Hvordan reagerer du når hun har gjort det?
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.621
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 19
hun kan jo ikke gøre for det og da jeg selv tissede i sengen da jeg var lille ved jeg jo at det er flovt så jeg begynder bare at tørre op, kæler for hende og taler til hende som jeg plejer, jeg bliver ikke sur over det for hun ved jo godt at man ikke tisser indenfor og det er jo derfor hun bliver så flov.
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 956
Jeg var ved dyrlægen med ham, og det viste sig at der var nogle tal i hans urin der var alt for lave (vægtfylden mener jeg det hed). Hvilket betød at urinen ikke var særlig koncentreret(/gul), det gjorde at hans hjernen ikke vidste hvornår han skulle tisse.
Det hele skyldtes (heldigvis) at han drak for meget vand.
Han blev testet et par gange, med blodprøver og urinprøver, og efter vi begyndte at styre vandet i et stykke tid, så stoppede det.
Nu kan han sagtens selv styre hvor meget vand han skal drikke.
Men det er jo ikke sikkert det er det.
mar 2010
jun 2011
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.098
mar 2010
jun 2011
mar 2010
hun bliver 2 år i morgen og som sagt er hun 100% renlig og i flg. dyrlægen fejler hun intet så det er ikke der problemet ligger:)
mar 2010
Jamen vi kender det jo også alle sammen at man drømmer at man skal tisse og sætter sig på et toilet i drømmen og så vågner man og er ved at tisse i sengen:b
det må vel være nogenlunde det samme med hunde så, bare toilettet er en stor grøn mark
jun 2011
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.635
Tror i hvert fald det har noget med hendes drømme at gøre o.o For hunde drømmer jo også, lol.
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Har ikke læst alle dine svar. Så undskylder hvis du allerede har fået dette afvide...
hund tisser i søvne ?!