14.553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hund tisser i søvne ?! hund tisser i søvne ?!

Ja min dejlige tæve Kahloua har et par gange tisset imens hun sov, men det er lang tid siden sidst, eller indtil i går da jeg kom hjem fra skole synes jeg der lugtede ret kraftigt af tis.
Hun er 120% renlig og hvis hun virkelig ikke kan holde sig så tisser hun på gulvet henne ved havedøren, men jeg snuste rundt i hele lejligheden og fandt så ud af hvor lugten kom fra, jeg har en puf til min sofa hvor der ligger et tæppe på så hunden kan ligge derpå uden at splitte den af, og fandt så frem til at det var tæppet og puffen der lugtede af tis, :s
så her kommer mit spørgsmål. : Er der andre der har en hund som tisser i søvne ? og hvad kan man evt. gøre ved det?
Det er ikke fordi det sker ret tit men når det så sker så er hun så flov og ynkelig, og det er så synd for hende, Og så stinker det selvfølgelig også helt vildt.
så håber der er nogen der har et svar smiley

På forhånd tak

Helst ingen dumme kommentarer tak.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund tisser i søvne ?!
  • #1   27. aug 2011 Vil lige starte med at sige at jeg intet ved med sikkerhed om det her, men har nogle tanker alligevel smiley

Kan hun have blæreproblemer, f.eks. blærebetændelse? Hvordan reagerer du når hun har gjort det?

• #2   27. aug 2011 Måske kunne din hund have slap blære. Jeg ved det ikke, en dyrlæge burde vide hvad der er galt. smiley

• #3   27. aug 2011 nej det har hun ikke, og det sker kun når hun sover og drømmer.
    hun kan jo ikke gøre for det og da jeg selv tissede i sengen da jeg var lille ved jeg jo at det er flovt så jeg begynder bare at tørre op, kæler for hende og taler til hende som jeg plejer, jeg bliver ikke sur over det for hun ved jo godt at man ikke tisser indenfor og det er jo derfor hun bliver så flov.

• #4   27. aug 2011 Min Chester gjorde det som hvalp.
    Jeg var ved dyrlægen med ham, og det viste sig at der var nogle tal i hans urin der var alt for lave (vægtfylden mener jeg det hed). Hvilket betød at urinen ikke var særlig koncentreret(/gul), det gjorde at hans hjernen ikke vidste hvornår han skulle tisse.
    Det hele skyldtes (heldigvis) at han drak for meget vand.

Han blev testet et par gange, med blodprøver og urinprøver, og efter vi begyndte at styre vandet i et stykke tid, så stoppede det.
    Nu kan han sagtens selv styre hvor meget vand han skal drikke.

Men det er jo ikke sikkert det er det.

• #5   27. aug 2011 Det er jo KUN når hun sover, ellers har hun ingen problemer med at tisse

• #6   27. aug 2011 Janni C, er din hund da blevet undersøgt for det?

• #7   27. aug 2011 har i går af dyrlæge fået af vide at hunde også kan få anderledes tisse mønster af kosten, så man kan prøve at skifte til et foder med meget lidt protein i, det skulle give en anden ph balance i urinen.... når den er ude af balance kan de nemlig godt tisse uhensigtsmæssigt

• #8   27. aug 2011 Mette. Ja, hun er sund og rask som hun skal være, og hun gør det KUN i søvne, det er der problemet er.

• #9   27. aug 2011 Hmm. Så tror jeg bare din hund er sådan - andre hunde er også sådan. Jeg kender stadig nogle mennesker, når de drømmer kraftigere end andre gange, kan de også godt komme til at tisse i sengen. Sådan er man så forskellig, det samme gælder hunde. Jeg tror ikke der er noget at gøre ved det. smiley

• #10   27. aug 2011 Det er jo ikke noget hun gør tit, Det er kun i SØVNE og ikke andet, hun fejler INTET og er velfungerende.
    hun bliver 2 år i morgen og som sagt er hun 100% renlig og i flg. dyrlægen fejler hun intet så det er ikke der problemet ligger:)

• #11   27. aug 2011 Mette. Okay så må jeg vel bare købe et tisseunderlag til hendes Puf :b
    Jamen vi kender det jo også alle sammen at man drømmer at man skal tisse og sætter sig på et toilet i drømmen og så vågner man og er ved at tisse i sengen:b
    det må vel være nogenlunde det samme med hunde så, bare toilettet er en stor grøn mark smiley

• #12   27. aug 2011 Præcis. smiley

• #13   27. aug 2011 Det kan være, hun drømmer, at hun tisser? ^^'
    Tror i hvert fald det har noget med hendes drømme at gøre o.o For hunde drømmer jo også, lol.

• #14   28. aug 2011 Akila gør det osse. Hun er steraliseret (som fremskønte det). Jeg vil mene din hund er blevet inkontinent (staves). Det kan osse komme i en ung alder, helt uden grund. Akila får medicin for det. Hun tisser osse kun i søvne og når hun er overtræt og hun er mega flov bagefter. Det kan være alt fra små-dråber til en ordenlig tissetår, selvom hun lige har været ude...

Har ikke læst alle dine svar. Så undskylder hvis du allerede har fået dette afvide...

Kommentér på:
hund tisser i søvne ?!

Annonce