Hund tisser i sengen.... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen. Jeg er simpelthen grædefærdig over min franske bulldog, han er 1,5 år gammel, og fuldstændig renlig.
Men nu er han begyndt at tisse i vores seng. IMENS jeg er i den.
Vi har en stor elevationsseng hvor det ligesom er 2 enkeltsenge det er sat sammen, nu har jeg for anden gang oplevet at han tisser på min kærestes side når han ikke er der (og det er MEGET han tisser, men jeg sover jo og opdager det først når jeg vågner og kan lugte det.)
Og så lige her for lidt siden, var jeg ude og tisse her i nat hvor jeg kommer ind til at han har tisset i min dyne (MEGET!)
Jeg er så frustreret, for han har været renlig længe, og han er en god hund som virkelig elsker min kæreste og jeg. Så jeg forstår ikke det her, det er uudholdeligt at skulle vaske dyner og topmadrasser hele tiden jo. ??????
Nogle der aner hvorfor han gør det her? Og hvad man kan gøre ved det?
feb 2018
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 1.531
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 60 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.285
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.767
Hvis de intet viser, er der en udfordring i hovedet på hunden. Jeg ville afspærre hundens mulighed for overhovedet at være nær sengen, for sådan en idé skal stoppes straks.
Det er svært at sige hvorfor hunden tisser i sengen, uden at have set den. Det kan være alt fra usikkerhed til forskrækkelse, markering eller ressourceforsvar. Vi kan ikke gætte hundens situation her fra den anden side af skærmen.
Men klart få udredt for fysiske skavanker før andet.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Det er hundelogik.
Start med en urinprøve og så en tur forbi dyrlægen.
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
dec 2019
Følger: 1 Svar: 1
Hund tisser i sengen....