{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Hvad skal man vælge? (: {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet ud i den svære situation om hvilken race jeg skal være om det skal være en Fransk Bulldog eller Chihuahua?
Det er jo to vidt forskellige racer og to fantastiske racer (:
De har to dejlige personligheder, men er virkerlig i tvivl..
Har kun haft Schæferhunde og vil nu prøve en ny race, men kan desværre kun ha' en hund smiley

Er der nogle der har forslag?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal man vælge? (:
  • #1   25. aug 2011 jeg ville tage på kennelbesøg og tale med opdrættere om hvad du kan tilbyde hunden osv. møde hundene og på den måde finde ud af hvilken som passer bedst til dig

• #2   25. aug 2011 medløber, DKK, DRU e.l. støtte. : tusind tak forsvaret det var en rigtig god idé, det havde jeg faktisk ikke tænkt på (:

• #3   25. aug 2011 det var da så lidt :o)

• #4   25. aug 2011 M. Nella. : Tak .. Ja præcis,
    men har aldrig tænkt de baner at jeg vlle har hund igen og har altid sagt til mig selv at jeg aldrig skulle ha' en Chihuahua, men her det sidste års tid har jeg mødt samplige Chihuahua der var så godt opdraget og overhovet ikke sagde en lyd og det har slået benene væk under mig og var helt sikker på det var sådan en jeg skulle have (:

Men så kom jeg til at se den Franske Bulldog som simpelthen er så kær at se på at nu vil jeg også ha' sådan en (:

Det er et stort valg (:
    Det er jo de næste 15 år jeg skal ha' en lille "baby" jo (: hehe

• #5   25. aug 2011 Tak (:

• #6   25. aug 2011 Anita Q : Det ville jeg også meget gerne og det ville være meget nemmere og ingen valg, men har to katte og en anden hund og har ikke råd til to hunde (: heeh

• #8   26. aug 2011 Regitze F: Tak (:
    Ja det er jo det, men har prøvet nogle forskellige hunde racer og har trænet forskellige hunde som underviser, og det skal jo være en udfordring (:

men må prøve og tage ud til nogle kenneler med de to racer smiley

• #9   26. aug 2011 Det kommer bestemt også an på hvilke hund du har i forvejen. Den race du vælger skal jo kunne trives sammen med den du har i forvejen.

• #10   26. aug 2011 Det er en Schæferhund, men han skal snart hjem til min mor igen...
    Og han er så sød og stille og rolig når han er sammen med andre hunde (:

Kommentér på:
Hvad skal man vælge? (:

Annonce