Stivhed i bagpartiet (lidt langt) Stivhed i bagpartiet (lidt langt)
Donna er begyndte for cirka 1 siden at blive helt stiv i bagpartiet, det ene ben værre end det andet... Det underlige var at det kom og gik, for den ene dag kunne hun rende rundt som ingenting, og lege og alt det, også den anden dag kunne hun have så ondt og være stiv at hun knap nok kunne gå, eller komme op og ned af sofaen osv...
Skal os siges at det underlige var os at hun os på de 14 dage har trukken på det ene forben 4-5 gange... og har oplevet 2 gange at hun direkte "skriger" af smerte når hun er "hoppet" ned af sofen...
Når det så os er sagt skal det lige siges at dyrelægen har været inde over næsten fra starten af, men de kunne ikke rigtig finde noget, de have bådet tjekket alle led og hofter osv flere gange uden hun viste nogen form for smerte eller ubehag... vi besluttede os så for at smide hende på smerte stillende 2 uger, også tage hende af dem 1 uge for at se om det kom igen... det starte meget fint, og hun viste ingen smerter, men så begyndte de desværre at komme igen...
så vi tog beslutningen om at hun skulle ind til røngten idag...
Ja vi er så næsten lige kommet hjem, og desværre ikke med gode nyheder...
Det viser sig at det det ligger i hofterne... der hvor det sidder fast i hofteskålen, er hendes desværre ikke rund, men har slidt sig selv firkantet, og derfor går imod og giver hende smerter... udover det hopper den af nogengange... og vil desværre kun bliver værre med årene...
Så nu skal hun leve på smertestillende resten af hendes liv... ind til de ikke kan tage smerterne mere...
Sidder bare virkelig med en underlig føelse lige nu, og ved ikke hvordan jeg skal håndtere udfaldet... Og har bare så mange tanker der køre rundt...
Ved endelig hellere ikke hvor jeg vil hen med det her... tror bare jeg have brug for at komme ud med det...
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.510
Stivhed i bagpartiet (lidt langt)