655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Stivhed i bagpartiet (lidt langt) Stivhed i bagpartiet (lidt langt)

Donna er begyndte for cirka 1 siden at blive helt stiv i bagpartiet, det ene ben værre end det andet... Det underlige var at det kom og gik, for den ene dag kunne hun rende rundt som ingenting, og lege og alt det, også den anden dag kunne hun have så ondt og være stiv at hun knap nok kunne gå, eller komme op og ned af sofaen osv...
Skal os siges at det underlige var os at hun os på de 14 dage har trukken på det ene forben 4-5 gange... og har oplevet 2 gange at hun direkte "skriger" af smerte når hun er "hoppet" ned af sofen...
Når det så os er sagt skal det lige siges at dyrelægen har været inde over næsten fra starten af, men de kunne ikke rigtig finde noget, de have bådet tjekket alle led og hofter osv flere gange uden hun viste nogen form for smerte eller ubehag... vi besluttede os så for at smide hende på smerte stillende 2 uger, også tage hende af dem 1 uge for at se om det kom igen... det starte meget fint, og hun viste ingen smerter, men så begyndte de desværre at komme igen...
så vi tog beslutningen om at hun skulle ind til røngten idag...

Ja vi er så næsten lige kommet hjem, og desværre ikke med gode nyheder... smiley
Det viser sig at det det ligger i hofterne... der hvor det sidder fast i hofteskålen, er hendes desværre ikke rund, men har slidt sig selv firkantet, og derfor går imod og giver hende smerter... udover det hopper den af nogengange... og vil desværre kun bliver værre med årene... smiley
Så nu skal hun leve på smertestillende resten af hendes liv... ind til de ikke kan tage smerterne mere...

Sidder bare virkelig med en underlig føelse lige nu, og ved ikke hvordan jeg skal håndtere udfaldet... smiley Og har bare så mange tanker der køre rundt...

Ved endelig hellere ikke hvor jeg vil hen med det her... tror bare jeg have brug for at komme ud med det...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stivhed i bagpartiet (lidt langt)
Kommentér på:
Stivhed i bagpartiet (lidt langt)

Annonce