Opdatering på EB steriliseret Opdatering på EB steriliseret
Nu er det næsten 1 1/2 år efter Whiskey fik sin p-sprøjte, og 1 år efter hun blev steriliseret, og først nu er hun ved at blive sig selv igen.
Hormonbehandlingen blev heldigvis ikke til noget. Jeg var så heldig tilfældigvis at snakke med en der anbefalede at købe NeVet til hende for at hjælpe på humøret, og det hjalp! ikke at hun var sig selv igen, men hun har været mere social og lidt legesyg igen i den tid hun har fået det.
Nu prøver vi at holde en pause med det, for den sidste måneds tid har hun virket som om hendes "gamle jeg" er ved at dukke op til overfladen igen. Selvom hun er blevet tudsegammel i løbet af det sidste års tid, og synet og hørelsen heller ikke er hvad det har været, så ser det ud til at hun langt om længe har fået gnisten tilbage igen.
Jeg laver opdateringen inspireret af en tråd der var for en uge siden om p-sprøjte til hund, for selv om det heldigvis går godt for de fleste, så syntes jeg at man skal overveje om det er risikoen værd. At give Whiskey den forb...... p-sprøjte har uden tvivl været min dårligste beslutning i min tid som hunde-ejer, og jeg ville give meget for at kunne gøre det om igen.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
Godt at høre at hun er "på vej tilbage"
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
Opdatering på EB steriliseret