Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FÅ MIN HUND TIL OG GØ !
  • #1   20. mar 2011 Spørg måske dumt, men hvorfor skal den gø.?.:) Jeg har problemer med at få vores til at lade være.:D

• #2   20. mar 2011 Var den anden tråd du oprettede om emnet ikke god nok?? smiley

• #3   20. mar 2011 "Prof vejledning søges."

træningspladser tilbyder netop det..

• #5   20. mar 2011 den skal kø på komando smiley

• #6   20. mar 2011 Daniel: Heeh når okay, jeg tror det kommer helt at sig selv, det er en lille baby endnu. Hvis du går til noget træning med den kommer det ganske automatisk, jeg er ihvertfald ikk begyndt med Fahra endnu, men når vi træner grp c for den belønning når der bare kommer den mindste lyd så træner man videre derfra..:P

• #7   20. mar 2011 Min kæreste og jeg har også en schæfer som skal gø på komando og det har han lært. han er 10 måneder..

vi lærte det ved at tage en bold og lege med ham, så han bliver glad for bolden og vil gøre alt for at få fat i den.
    Så sad vi med ham og sagde 'giv hals', mens vi nærmest tirrede ham, ( havde bolden i hånden og tog den tæt på hans mund så han bider ud efter den, men fjerne så bolden inden han tager den, ved ikke hvordan jeg skal forklare det nærmere) men vi blev ved og ved, og han gav det første vov efter omkring 40 min, men så forstod han det, også har han kunne det lige siden..

• #8   20. mar 2011 Hvad med at afprøve de metoder fra den tråd du oprettede for nogle dage siden ?

• #9   21. mar 2011 Min veninde havde en meget dygtig og opdraget schæfer, hun havde gået til træning og hun var en super opdraget hund, men hun ville ikke gø på kommando, hun lærte det aldrig, det var lidt sjovt. smiley

• #10   21. mar 2011
    Du skal i hvert fald ikke gøre det sådan som du vist træner renlighed.
    Kan se du har fået et råd om at skælde den ud når den gør det indenfor og du skriver at det gør du også, men må altså sige til dig at det er helt forkert og er ked af at du har fået det råd.
    Så med al træning som det er med renlighed eller gø kommando.....Ingen skæld ud.

• #11   21. mar 2011 Robin - jeg har da også lært min vaps at gø på kommando
    - hun er lige godt 5 måneder

Mange hunde nyder at lære og det er en god måde at bruge dem på ved at træne ting som de egenligt ikke har brug for..

til TS
    Jeg startede med at give guffere og rose når hun sagde lidt lyd (hvilket sker tit for hun er meget vokal) - roligt satte jeg så kommandoen "halse" på og krævede så mere og mere før hun fik rosen og godbidden..

• #12   21. mar 2011 Robin

hehe ja okay.
    Jeg har faktisk læst mig frem til at det kan være en fordel at lære hunden at gø på kommando for så at lære den at stoppe på kommando igen - ift. gøen hele tiden..

Men det kommer jo også meget an på hvilken race der er tale om. f.eks. var mængden af gøen noget jeg tog med i mine overvejelser, og egenligt så havde jeg håbet Sølve ikke gjorde det, men når hun nu gjorde engang imellem så kunne jeg jo lige så godt sætet en kommando på smiley

• #13   21. mar 2011 Robin J: Det er jo bare et ud af alle de tricks man kan lære sin hund, lige som "Giv pote" "Rul rundt" osv..

Og alle disse ting lærer man da også sin hund, selvom det bare er en hyggehund/familiehund
    Det burde man da i hvert fald.

Kommentér på:
FÅ MIN HUND TIL OG GØ !

Annonce