Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FÅ MIN HUND TIL OG GØ !
  • #1   17. mar 2011 Sig halse når den gøer og ros den

• #2   17. mar 2011 Jeg drillede min hund til at gø.
    Jeg sad tæt på ham, og gav mig til at sige "GØ GØ GØ GØ" osv.. hen mod ham. Og når der kom en lyd, blev ham skam rost. Det tog ikke mange forsøg før han fattede det, for han så det som en sjov leg, og var straks med på den smiley

Prøv det, og så bare erstat "GØ" med det ord du nu vil bruge!

• #3   17. mar 2011 Jeg sad og fik fokus fra mine hunde, en af gangen, så så sagde jeg "hvad siger hunden" og fik den lidt op at køre, for de forstod ikke hvad det helt betød og til sidst blev de så "desperate" efter denne her godbid at de gøede og så var de dygtige smiley

• #4   18. mar 2011 Hvorfor ikke bare lære hvalpen at man godt kan være stille når der kommer biler forbi

• #5   18. mar 2011 Jeg fandt lydklip af dyr på youtube som vores gør helt vildt af. Så siger jeg giv hals - giv hals - og trykker play - og trykker stop når han halser med den ene hånd - roser og gir godbid med den anden. Til sidst gav han hals uden lydklip.

• #6   18. mar 2011 Jeg læste i en hundebog at man skulle sætte hunden fast i snoren og så gå væk så den netop ikke kunne nå dig og så geare den op til at den begyndte at gø - det virkede for Lilly, hun lærte det efter 15 min. Men hun var også glad for at gø.

Silas har taget længere tid fordi han hellere vil pive og lyde ynkelig. Men det var samme metode, bare uden snoren. Fik ham op i sofaen så han stod ved armlænet og gik så væk til han netop ikke kunne nå mig men heller ikke så langt at han ville hoppe ned og så gearede jeg ham op med et tyggeben. Hver gang der bare kom en lyd ud af ham roste jeg - og nu 3 mdr efter kan han (næsten) gø hver gang, på kommando smiley

• #7   20. mar 2011 det kan også være brugbart til prøver mm... smiley

Kommentér på:
FÅ MIN HUND TIL OG GØ !

Annonce