739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Nå en han hund springer på en anden ? Nå en han hund springer på en anden ?

Hej

jeg vil gerne høre hvad i gør hvis en han hund springer på jeres hund?

efter en stor han hund var sprunget på min, begyndte min at halte, hvilket den gjorde i en uges tid,, den har det heldigvis godt nu.. men efter det skete, river jeg andre hunde væk som springer på min.. er det iorden ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nå en han hund springer på en anden ?
  • #1   10. feb 2011 Hvis mine ikke selv siger fra hvad Gizmo ikke gør så fjerner jeg den anden hund, nu er det godt nok ved at være en del år siden vi sidst har oplevet det.

• #2   10. feb 2011 Ja parring, selv om min er en han, så er der nogle bestemt hunde ude i skoven, som bare skal springe på den. er bare bange for det skal skade dens hofte parti

• #3   10. feb 2011 mine siger somregel fra, ellers tager jeg den anden hund og siger føj

mine gør det yderst sjælent ved hanhunde men der fjerner jeg dem også

min tidl hanhund blev humpet og han lagde sig ned og unergav sig, den anden sprang på ham og de sloges eller min forsvarede sig og prøvet at komme væk. de ku ik sammen efter det og vi blev holdt udenfor hunde lege efter den episode.

min tidl hund havde i fovejen hofteproblemer men det blev lidt værre efter den episode

så jeg synes det helt iorden og fjerne andre folks hunde fra min, for hvis de ik gør det, så gør jeg det selv...

• #4   10. feb 2011 Det er jeg også begyndt på, jeg finder mig skam ikke i det mere.. ved udmærket det er måden som hunde formere sig på, men nu er min altså kun 7 måneder, så den knækker jo sammen hvis en han hund på 35 kg + springer på ham,

• #5   10. feb 2011 Min siger nemlig ikke fra, og ikke altid han kan vride sig løs. hvis han kan nå det så ligger han sig også ned..

• #6   10. feb 2011 Så er de hunde syge i hovedet.. for selv om han underkaster sig, så er de på ham når han rejser sig igen. det drejer sig om 2-3 han hunde som kommer i skoven.. ofte så går vi vores vej og finder et andet sted at lege..

• #7   10. feb 2011 jakob N

hvad gør ejerne entlig?

kender selv problemet og ja der var ejerne af de dumme hunde ligeglad

• #8   10. feb 2011 det er 3 forskellige ejer... jamen ejerne står bare og kalder deres hund til sig, men det hjælper jo ikke så meget, for hunden løber jo bare tilbage til min igen.. de sidste par gange har jeg bare taget fat i hunden og revet den væk hvor jeg har sagt nej. men det lader ikke til disse folk har lært deres hun hvad Nej betyder.. :S

• #9   10. feb 2011 Jamen det vil jeg da gøre næste gang.. vil ikke sige jeg insistere på at lufte i den skov, men der er så mange andre hunde på min egens alder, og de leger skide godt sammen, ind til en af de 3 kommer.. men det bliver vel enden af det hvis ikke ejerne gør noget ved det, efter jeg har konfronteret dem med det..

• #10   10. feb 2011 nu tænker jeg lidt at når de hunde dominere din hund og ejere ikke gør noget, kan du så ikke dominere dem med dit kropssprog? altså hundene smiley det lykkedes altid mig at få de andre hunde på andre tanker, når min hunhund er i løbetid og i snor! og andre løse hunde kommer for tæt på og ejer intet gør.

• #11   10. feb 2011 Jeg har lært at man som god hundefører som reagere på den/de hunde som angriber overfalder ens egen hund. Du skal i sådan en situation hjælpe din egen hund. Og jeg vil helt klart sige fra over for hunde og ejere som har hunde der har tendens til at hoppe op på andre pga. din egen hunds evt. dårlige hofter

• #12   10. feb 2011 Jeg ville også fjerne den hund fra min hund, og fortælle ejeren af hunden ar han mangler og opdrage sin hund. Ikke om jeg ville finde mig i det.

• #13   10. feb 2011 det er jo en hunde skov, så de må gerne løbe uden snor. Men helt sikkert jeg vil sige det til ejeren næste gang.. det er bare så træls man skal finde et andet sted, fordi sådan noget idioter ikke kan opdage deres hunde. Nej de gør det også på andre end min, men mest min, ved ikke lige hvorfor den er så spænende frem for de andre han hvalpe.

• #14   10. feb 2011 Der er ikke noget i vejen i hovedet med de tre hunde. De reagerer på hormoner og det er ganske normalt. Til gengæld er deres ejere respektløse og jeg er enig med Sunshine i, at du bliver nødt til at kommunikere direkte og tydeligt til dem, hvis du vil fortsætte med at komme der, hvor de også kommer.

Kommentér på:
Nå en han hund springer på en anden ?

Annonce