Råd søges om "gå-væk-hund" ell.lign Råd søges om "gå-væk-hund" ell.lign
MIn helt fantastiske lille hvalp har besluttet sig for at tisse under spisebordet når mor ikke er hurtig nok. Og lige præcis der kan jeg ikke nå at snuppe ham og løbe udenfor for at få sagen ordnet. Så jeg overvejer at spray området med noget "tisse hæmmende". Problemet er bare at jeg ikke vil ha noget der kan være skadeligt for ham. Og samtidig skal mit lyse sæbebehandlede trægulv kunne tåle det.
Er der nogen der har prøvet nogle produkter med succes?? Og som opfylder disse krav?
Det er det eneste sted han har uheld, og det er bare så ærgerligt hvis ikke vi kan komme det til livs. Skurer og skrubber med Rodalon hver gang. Men det er som om det er blevet en vane. Eller at lugten stadig sidder der? Er der eventuelt andre "uheldsfjernere" jeg kan forsøge mig med?
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 82
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
nov 2010
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Cookie er endda så vild med det, at jeg flere gange har taget hende i at stå og slikke det i sig, så nu bruges det kun når der har været hanhunde besøg hvor hannen har strintet så jeg ikke får pletter,
Rodalon har virket bedst ang.den lugt som hundene reagere på for der bliver ikke strintet der hvor jeg har vasket med rodalon for nyligt, men går der for lang tid ml. besøgene så er lugten af rodalon åbenbart væk for så virken den ikke agskrækkende på hannerne mere..
nov 2010
Han skal HELT SIKKERT ikke ha et indendørs tisse sted!!! Hvis jeg synes det var en god ide at mit kæledyr skulle tisse indenfor så havde jeg købt mig en kat. Jeg har jo altså heller ikke et tissested ude i haven!
Jeg vil undersøge hvor meget farvestof der er i salvie, og hvis det kan gå med gulvet så vil jeg prøve det. Mit gulv er heldigvis så velbehandlet at tis rødvin osv endnu ikke trænger igennem og misfarver træet så længe der bliver tørret op. Men hvis jeg konstant vasker et bestemt sted får jeg jo hurtigt nedbrudt sæbehinden og så har vi balladen!
Råd søges om "gå-væk-hund" ell.lign