1.111 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kan man være forelsket? Kan man være forelsket?

I sin egen hund... Jeg sidder nogle gange og kigger mine hunde ind i øjnene og får lidt en følelse af forelskelse og har lyst til at knus-elske dem... Det er virkelig betingelsesløs kærlighed. Men jeg har heller ingen børn at kaste min kærlighed over, så det kan godt være jeg er en smule mærkelig:D men jeg står ved at jeg har det sådan...

Er der andre der også kender den følelse?;)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man være forelsket?
  • #1   8. dec 2010 ja. jeg elsker også mine rigtig meget.

ved ikke om jeg vil kalde det forelsket.
    men jeg kan også godt kigge på dem og bare syntes de er så søde at vi skal kramme smiley de syntes heldigvis også det er dejligt at kramme og kysse og putte. så det er bare skønt.

• #3   8. dec 2010 Jeg elsker min hund - men er ikke forelsket i hende .. jeg er tilgengæld sindsyg forelsket i min datter .. smiley

• #4   8. dec 2010 Er heller ikke forelsket i min hund, men jeg er så heller ikke forelsket i mine børn....de elskes til gengæld alle betingelsesløst og forfærdeligt højt på hver deres måde....kærlighed kan jo "bøjes" i forskellige retninger uden at blive knækket eller formindsket !!

Forelskelse er for mig noget som kun findes mellem min mand og jeg, så måske det er et fortolkningsspørgsmål ??

• #5   8. dec 2010 Jeg er heller ikke forelsket i min hund smiley
    Men ELSKER hende højere end så meget andet smiley

• #6   8. dec 2010 jeg var meget forelsket i Simmer og følte et meget tæt bånd til ham.

denne følelse har jeg ikke haft med mine andre hunde , dem elsker jeg også højt , men ikke på samme hjerteknusende måde som med Simmer

• #8   8. dec 2010 Jeg er skideforelsket i Sally og modsat alm forelskelse bliver det bare ved og ved.....:-)

• #9   8. dec 2010 Jeg er skideforelsket i Sally og modsat alm forelskelse bliver det bare ved og ved.....:-)

• #12   8. dec 2010 Jeg er også forelsket, men det er i en anden hanhund.. haha
    Jeg elsker mine hunde overalt på jorden, men forelsket er jeg kun i én bestemt hanhund smiley og nej det er ikke min kæreste, selvom jeg også er forelsket i ham..

• #13   8. dec 2010 Jeg ved heller ikke om jeg er forelsket i min hund. Men elsker den det gør jeg. Kan bruge flere timer på at fortælle om min hund og de ting han gør/har gjort, og kigge på ham, og putte med ham osv. Selvom andre ofte ikke er lige så begejstret over de små ting, han gør, som jeg er vildt stolt af smiley Elsker min hund over alt på jorden, og en del af mig er han. Vil aldrig af med ham, og er sikker på at den dag han ikke er her mere, så vil jeg være dybt ulykkelig smiley

• #14   8. dec 2010 Jeg ELSKER mine hunde og jeg skal da ærligt indrømme, at de kommer lige ind på en 2. plads lige efter min datter som selvfølgelig snupper 1.pladsen.

• #15   8. dec 2010 ååh jeg kender det så meget!! læs evt. mit indlæg "glædestårer"

Kommentér på:
Kan man være forelsket?

Annonce