hundesyge forsikring (del 2 - update) hundesyge forsikring (del 2 - update)
den 11. sep oprettet jeg et indlæg om hvordan min forsikring sådan uden vider hævede min selvrisiko fra 693 kr til 2079 kr på min hundesygeforsikring fordi Nicki har været meget syg.
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=420837
Nu vil jeg give en lille update på indlægget.
Jeg kontaktede mit forsikrings selskab via mail (det var jeg blevet anbefalet så jeg havde tingene sort på hvidt). der gik over en uge og jeg hørte intet fra dem... hmmmm dårlig stil tænkte jeg.
Jeg tænkte jeg ville kontakte dem igen når jeg kom fra ferie. men mens jeg havde været afsted havde de ringet til mig.
Jeg kontaktede dem så i fredags da jeg var kommet hjem og fik faktisk en lang og fornuftig snak med dem.
Hun sagde at i deres betingelse stod der at de gerne måtte ændre eller opsige aftalen med god varsel......( det havde min veninde som er jurist så også allerede fortalt mig at de gerne må ). men jeg sagde nu til hende at jeg synes nu det var en meget stor stigning alligevel og at jeg var lidt uforstående overfor det.. stigningen var jo ligesom på 200%.
Hun kunne godt forstå mig men sagde så at de jo også skulle ha en forretning til at kører rundt.
Nå, men som sagt var samtalen meget behagelig og vi kom faktisk frem til et kompromi der hed 100% i stedet for 200%, så nu er min selvrisiko 1386 kr i stedet for 2079 kr, hvilket jo er noget bedre en først antaget.
Så til andre der måtte komme i den situation, forsøg at gør noget ved det, det kan godt betale sige i ny og næ
God weekend til alle
Bolette
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Men efter alle de indlæg der har været om forsikringer herinde så er jeg meget glad for mit selskab, jeg har brugt Tryg siden jeg fik Gizmo for snart 9 år siden og jeg har virkelig fået brugt mine sygeforsikringer hvert år og nærmest helt ud og min selvriciko er fra den blev tegnet til nu næsten 9 år efter kun steget med 400 kr og det er bare de årlige signinger der er tale om intet ud over det alm...
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.257
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.166
Har haft dem i 1,5 år
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Må sige jeg også er glad for "mit" selskab, hvor jeg stadig betaler samme præmie, til trods for rigtig rigtig mange regninger
hundesyge forsikring (del 2 - update)