{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.190 visninger | Oprettet:

e j
e j
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 32

hundesygeforsikring - dækker den? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har hørt man kan tegne en hundesyge forsikring på sin hund.

da jeg har en westi hvor en del af dem døjer med eksem ville jeg høre om der er nogen der ved om en hundesygeforsikring kan hjælpe i det tilfølde hvis man skulle være uheldig og han skulle gå hen og udvikle det?

har tænkt på og tegne ved enten

Drekassen
Garfors
el. Alm brand.

håber der er nogen der kan hjælpe så jeg bliver dækket så godt ind som muligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundesygeforsikring - dækker den?
  • #1   15. apr 2010 Du skal vide at sygeforsikringen først træder i kraft 30 dage efter indbetalingen, og at du skriver´under på en tro og love erklæring at hunden er sund og rask ved forsikringens tegning.

Så fordi din hund lider af et eller andet om det er hudproblemmer, så tror jeg ikke du kan få det dækket, Da sygdom er opstået før du har fået tegnet forsikring på den.

• #3   15. apr 2010 forstå mig ret den har ingen husproblemer NU og hellere aldrig haft, men jeg har hørt racen har tendens til denne sygdom så derfor jeg er inttereseret i og vide om den evt. dækker. hunden er 1,5År sund og rask.

• #4   15. apr 2010 * Lajla & Bæsterne *>> tak for det præcise svar smiley

• #5   15. apr 2010 Vi har fået vores hund forsikret ved Topdanmark, da vi efter at have undersøgt flere selskaber fandt ud af det var dem der dækkede bedst. Jablo er Amerikans Bulldog blanding og mange af selskaberne dækker ikke hudlidelser hos bl.a. denne race og ofte også westien. Topdanmark har slet ikke denne form for klausuler, og eneste krav var at han ikke var syg før han fik forsikringen og så var der 30 dages karantæne.

• #6   15. apr 2010 vær også opmærksom på, at et kun et fåtal af forsikringsselskaberne dækker efter hunden er fyldt 10 år - hvor det jo ofte er, at man får brug for dyrlægen lidt oftere smiley

Alm brand og dyrekassen dækker hele hundens liv

• #7   15. apr 2010 Lige en tilføjelse. Har netop været inde og læse Topdanmarks betingelser igen og de har åbenbart lavet forsikringen om siden vi fik den lavet så der nu er en masse klausuler hvor de bl.a. ikke længere dækker allergi hos diverse racer. Så kan ikke længere anbefale Topdanmark og tror desværre ikke der er så mange muligheder tilbage, da vi som sagt undersøgte det hos en del selskaber.

• #8   15. apr 2010 Jeg har lige læst, i vores forsikring. De dækker ikke hud problemer hos westier. Det er i, dyrekassen danmark.

• #11   15. apr 2010 dejligt med alle svarene, ind til nu men syntes ikke altid det er nemt og se det ud fra deres hjemmesider

• #12   15. apr 2010 Lajla & Bæsterne *>> så først dit indlæg efter jeg havde skrevet, nej det ser sku lidt sort ud

snakkede bare med en jeg ,mødte en dag (noget tid siden) jeg var ude og gå og de havde en hundesygeforsikring som havde dækket nogle hudproblemer de havde haft med deres hund jeg var så bare så "dum" jeg ikke fik af vide hvor den var forsikret. og nu kan jeg så selvf. ikke finde noget smiley

• #13   15. apr 2010 Håber du finder en forsikring smiley

• #15   16. apr 2010 Jeg har dyrekassen, de dækkede for allergi behandling af hund, blodprøve og hypersensilibesering (stavefejl kan forkomme)
    Men de dækker kun 1 gang i hundens liv

• #16   22. apr 2010 1 gang i hundens leve tid hvordan skal det forståes er det ind til den er rask igen

Kommentér på:
hundesygeforsikring - dækker den?

Annonce