{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

øjenbetændelse {{forumTopicSubject}}

dråber og saltvand.., det vist det samme som man bruger til hunde som til mennesker ik ???

øjenbetændelse har husets dreng haft mange gang så jeg har vist det på lager .
hvis man koger vand til rensning , skal der eller kan man kom salt i ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øjenbetændelse
  • #1   4. aug 2010 nej nej du må IKKE komme salt i ..forestil dig hvor ondt det må gøre i et øje..når det er med salt i..prøv det evt selv først så du kan se hvad det gør ..jeg vil foreslå dig at du får noget rigtigt ved dyrlægen som tar det og virker indenfor få timer..håber du får bugt med det..

• #2   4. aug 2010 De 3 M

Prøv lige at hælde fersk vand uden salt i øjet... og bagefter vand inkl salt - og bedøm så hvad du foretrækker smiley Jeg ved hvad jeg foretrækker

• #3   4. aug 2010 Steen A J..ja du har helt ret ...med det du skriver..

• #4   4. aug 2010 skal ski ik ha salt vand i mine øjne,..syns jo det svir og bade ved strande og få vand i øjene der. og igen,
    når drengen her i huset har haft øjenbetændelse så har han ik brokket sig over salt vand i ampuller..men om køkken salt opløst i kogt vand er noget andet ved jeg ik.

• #5   4. aug 2010 Iben Kennel Ebony Moor

tak !! lyder til du har prøvet det .

jeg har salt vands dråber fra apoteket, og fusictalmic. det har vi altid på lager herhjemme. men nu er det første gang min bette hund har det og det slet ikke voldsomt eller lign. så håber det kan klares uden fusictalmic.

ved det smitter voldsom, i hvert fald ved mennesker og får man ikke renset pelsen om øjene ordentlig , kunne jeg forstille mig den nemt kan smitte sig selv igen ..

Kommentér på:
øjenbetændelse

Annonce