{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Cæsar overfaldet. {{forumTopicSubject}}

Øv hvor er det træls. Idag var vi ude hos en kammerat og cæsar og min kammerats schæfer gik sammen og legede som så mange gange før. Men det var kun en stakket frist for inden vi ser os om er schæferen røget i flæsket på cæsar som står og tager imod....Schæferen er ikke til at trække fra cæsar og vi prøver med vand, at tage ham i lysken, tage ham i bagbenene og til sidst får vi dem hver til sit. Fuck jeg går i panik da jeg ser at cæsar har fået mange sår og skrammer og farer over til dyrlægen med 30 km i timen. Han blir kigget på og flikket sammen. Han skal heldigvis ikke syes, men han har fået to store sår i hovedet, sår på benene, en lang hudafskrabning på siden og flere bidmærker på hals og mave. Han får en smertestillende sprøjte og en mod infektion, samt piller til 7 dage. Han virker frisk og uanfægtet men jeg synes sku det var voldsomt.

Jeg håber virkelig ikke at dette vil påvirke hans omgang med andre hunde nu og vil være meget varsom med omgang med andre hunde i fremtiden.

Schæferen fik en hak i kinden som hverken kræver behandling eller noget. Hvor er det dog trist og hvor blev jeg ked af et da min hund som egentligt nok burde kunne forsvare sig selv bare stod og tog imod.

Øv altså hvor er jeg ked af det nu, min stakkels lille honey!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cæsar overfaldet.
  • #1   24. apr 2006 vær du glad for at din hund "bare " tog imod....ellers havde der ikke været meget schæfer tilbage..... viser kun at din Amstaff er god.....forstået på den måde, den får du højst sansynlig ikke aggresivitets problemer med.... vær kun glad for det....

Lykke

• #2   24. apr 2006 heysa Vivi

Ihhh sikke noget træslt noget... Håber at smukke Cæsar kommer sig, må sige jeg er noget overrasket over han ikke svarede igen, ikke normal amstaff adfærd at tage imod når de bliver overfaldet..
    Håber ikke han har taget nogen skade på lang sigt ang. andre hunde. Jeg har desværre en tæve som efter en del overfald overhovdet ikke kan med ret mange andre hunde..

Krydser finger for han kommer sig 100%...

• #3   24. apr 2006 men ja det er altid meget ubehageligt når ens hund er i slagsmål.... lyder og ser meget voldsomt ud...

Lykke

• #4   24. apr 2006 Stakkels Cæsar!

Kan ikke lade være med at tænke på hvis det havde været omvendt. - Så var det sgu kommet i aviserne!

• #5   24. apr 2006 åh nej åh nej... stakkles "lille" mand... håber han kommer sig... Ville sgu osse gå i panik hvis det var min lille simba trold...

Hva skal vi ikke snart lege sammen egentlig ?? smiley

Kramzzz..

• #6   24. apr 2006 Michelle: Takker

Lykke: Får heldigvis tit at vide at han er meget atypisk amstaff, han er meget tolerant og finder sig i meget. Især unghunde og hvalpe kan møfle ham og han synes bare det er dejligt.

Anne P: Det er desværre anden gang i hans liv han er blevet overfaldet. Første gang som 9 måneders af en drankers løse rotter :-C

Christine og søren: Nej sådan er han, virkelig meget tolerant. Og særdeles meget glad for tæver de er helt sikkert favoritter.....

"egon": Jeg tror jeg tager over til en her på fyn som er dyreadfærds psykolog om en uges tid når han ikke er på pencillin mere og fører ham sammen med andre hunde sammen med ham så han kan se om han har "taget skade". P.s Posten skulle gerne komme idag.

Grin jeg troede slet ikke jeg var så pyldret!!!

John L: Der lå ikke noget på grunden overhovedet....men tror desværre han har virket for ligeglad og det har den anden han ikke kunne tolerere

FF team forvirret: Dem på maven er heldigvis ikke mere en 1 mm dybe men de er blevet renset og har fået noget på fra dyrlægen.

VovsE: Tro mig det nåede også at ryge gennem mine tanker da det startede....

• #7   24. apr 2006 Stine: Jo simba kan han godt lide og han er også meget god til sit hundesprog....Nu skal jeg lige se hvordan han reagerer på andre hunde når han er færdig på pencillinen....

• #8   24. apr 2006 tihi ja simba er godt nok en lille knold nogen gange og tror hele verden kun går op i hat og briller, meeen han er dog god til at finde sin plads blandt de "store" og gir sig heldigvis bare hen, og syntes de er dejlige... smiley

Krydser alle fingre og tær for cæsar.. og simba krydser hale hår...

• #9   24. apr 2006 arghhh så brækkede simba sig lige midt i det hele... smiley

• #10   24. apr 2006 Håber han kommer sig hurtigt .... De er heldigvis hårdhudede de små staffer ...

Knus Inge

• #11   24. apr 2006 Inge: Ja det er de godt nok. Lige efter det var sket gik han rundt og tissede og gjorde som intet var hændt....

• #12   24. apr 2006 Hej Vivi.. Synes du skal være stolt af Cæsar, at han bare tog imod. Det vil jeg mene er en god amstaff dreng.
    Han kunne lige så godt ha' klikket af og bidt sig fast i scæfferen og så ville det ha' været endnu voldsommere og nærmest umuligt at skille dem af.. Men kunne dog forestille mig at det også skyldes, Cæsar i forvejen havde respekt for shæfferen, som jeg går ud fra er ældre end ham..
    Jeg tror nu, man skal være forsigtig i det hele taget med at lade to voksne hanner lege, især hvis man ikke er opmærksom hele tiden og klar til at stoppe dem allerede under en simpel magtkamp.. Det gælder selvfølgelig også tæver, især hvis de begge er dominerende anlagt.

• #13   24. apr 2006 Trist for dig og din hund at opleve den slags uprovokerede overgreb. Desværre er der nogle hunde der ikke tåler at blive taget fra moren allerede som 8 uger, de kan snilt overleve, men mangler afpudsning af omgangstonen blandt hunde. Hvis de så osse evt. trænes i aggration så går det nemt galt. Har selv oplevet det.

• #14   24. apr 2006 Det var virkelig trist.. Håber han kommer sig hurtigt på forskrækkelsen.

Er der ikke nogen her der har erfaring med hvordan man for skildt 2 hunde af når de slås, hurtigt og effektivt ?

• #15   24. apr 2006 Ej hvor synd for ham... Håber han bliver hurtig rask...
    Vil give Vovs E ret, tænk hvis det havde været omvendt, så var det også fordi det er en "kamphund" ville medierne have blæst det op til...
    Baloo sender lige en masse hundekrammer til og trøste...
    Linda

Kommentér på:
Cæsar overfaldet.

Annonce