666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

RC og Hills det samme? RC og Hills det samme?

Jeg var for et par timer siden hos den lokale dyrlæge, for at købe nogle dentasticks og spurgte så, fordi jeg lige har købt en sæk Hills, om der egentlig var nogen forskel på Hills og Royal Canin og fik det svar, at det var der faktisk ikke. Fik at vide at der måske var lidt forskel i proteinindholdet, men det var stort set også det eneste.

Derfor blev jeg nysgerrig efter om der er nogen af jer med hunde UDEN nogen former for allergi, der har prøvet Hills og så er gået over til Royal Canin eller omvendt og har kunnet se en forandring eller om det også har været stort set det samme?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC og Hills det samme?
  • #1   1. jun 2010 - Jeg har ikke kunne se nogen forskel på min..

• #2   1. jun 2010 Faldt dit valg så på det der var billigst at fodre med?

• #3   1. jun 2010 Det er efterhånden læge siden, jeg kan ikke hukse det, desværre.
    Men det tror jeg da helt bestemt jeg gjorde smiley
    Jeg fodrer med Arion nu, og det er jeg super glad for. Begge hunde trives på det, og der er ikke alt muligt i, som hunden ikke har brug for osv.
    Og så koster 15 kg omkring 350-400 kr.

• #4   1. jun 2010 Hehe...pt. fodre jeg også selv med Arion. Nu købte jeg bare Hills da det var på tilbud i MaxiZoo til halv pris, for at Bella skulle prøve lidt andet. Jeg bor 2 min. fra en dyrløge og 5 min. fra MaxiZoo. Når jeg skal købe Arion skal jeg ud på en tur der tager omkring en halv time, så derfor vil det være lidt nemmere at få hende over på Hills eller RC.

• #5   1. jun 2010 din dyrlæge har nok ment at de to typer er lige gode.. men derfor er de stadig forskellige. de er lavet ud fra to forskellige koncepter og ud fra forskellige forskninger.. der kan også være forskel på hvad for nole råvarer de bruger, og hvad deres primære protein kilde er osv.

men du går jo ikke galt i byen med nogle af dem, bruger selv både royal canin og hills og sælger det selv til daglig og synes folk skal vælge hvad deres hund bedst kan lide, da for mig ved jeg begge typer foder er lavet efter principper jeg kan stå inde for og jeg ved der er det i det som mine hunde har bug for. plus at fosfor og calcium indhold er som det skal være og ja kunne blive ved. smiley

• #6   2. jun 2010 Ja okay, men hvordan har din hund det med Arion? Fungerer den på det også?

• #7   2. jun 2010 Ja jeg syntes faktisk at hun fungere fint på det. Dog syntes jeg godt at hendes pels kunne være en kende mere blank. Man lægger mere mærke til det her om sommeren, når solen står på hende. Men hendes afføring er fin og hun spiser med velbehag, så på det punkt er der intet at klage over. Der er bare lige det med pelsen...

• #8   9. jun 2010 Ja, okay smiley

Kommentér på:
RC og Hills det samme?

Annonce