{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundens stjernetegn
  • #1   27. maj 2010 Ja, det er meget sjovt at læse - Synes også det passer meget godt på Bine (Skorpion)

• #2   27. maj 2010 den passer ikke på en eneste af hundene

• #4   27. maj 2010 Tja, det passede hverken med Anubis ( vædder ) eller Isis ( vægt )

• #5   27. maj 2010 Mine passede rent faktisk! smiley Kiyoh er tilbageholdende overfor andre mennesker men når han endelig har lukket dem til er han en uvurderlig ven! Må ærligt indrømme han også har snydt mig et par gange! :o) (Fisken)

Lilo logrer KONSTANT så jeg blev meget forbløffet da jeg læste hendes tegn (vægten). Hun manipulerer meget og "spiller sød" når hun får et nej med en vild logren!

• #7   27. maj 2010 passer meget godt på Babe (Vædder)

hvis hun kan komme til det er hun på vej ind gennem folks døre og ind i deres bil

og ja hun kommer tit humpende på 3 ben fordi hun har fået en torn i poten fordi hun helst skal ind og undersøge alle buske.

hun har dog ingen allergi og har kun ødelagt sit legetøj

• #8   27. maj 2010 Miklo:
    Hunde født i skorpionens tegn kræver megen indfølingsevne fra ejerens side. Af natur er den sky, og derfor er den sværere at have med at gøre end andre. Blandt andet fordi den aldrig er sikker på, om dens ejer mener det godt. Derfor kan der opstå misforståelser. En skorpion-hund kan f.eks. gå fra at logre indsmigrende til at knurre truende, men med den rigtige behandling bliver den en tro kammerat.
    Helbred: Hunden kan have tendens til svag mave.

Synes ikke rigtig den passer. Han er hverken sky eller har tendens til dårlig mave (selvom han lige har haft dårlig mave). Han kan godt logre indsmigrende til at knurre, men det er kun hvis fremmede prøver at løfter ham op eller hvis han er overtræt.

Mille:

Hunde født i skyttens tegn føler sig hjemme overalt og tilpasser sig enhver situation. Skytte-hunden vil meget gerne med på eventyr og er ikke tilfreds med at være hjemme. Hvis den kan slippe af sted med det, kan den godt finde på at tage en eventyr uden ejer og tigge lækkerbiskner fra enhver den møder på sin vej.
    Helbred: Hunden kan have tendens til overvægt og eksem.

Den passer på nogen ting. Hun føler sig hjemme alle steder og elsker at komme med ud. Men hun har ikke tendens til overvægt, tværtimod og har heller ikke oplevet at hun har fået eksem.

• #9   27. maj 2010 passer på vores 3, dog undt. tendenserne til sygdom på de 2 af dem, men de er jo også hvalpe/unghunde endnu, så håber IKKE det kommer til at passe

• #10   27. maj 2010 HVOR er stenbukken??? min er stenbuk den er der ikke?

• #11   27. maj 2010 Næhh... Åbenbart ikke :o(
    Mærkeligt...

• #12   27. maj 2010 TAK TAK TAK smiley !! De passer rent faktisk ! smiley

• #13   28. maj 2010 nej mangler også stenbukken...

• #14   28. maj 2010 Nå fandt den på nettet.

STENBUKKEN 22.December - 19.Januar:

Stenbukken er en enspændernatur. Den har en yndlingsplads, som dens mennesker ikke kender til. Derfra har den overblik over hvad der sker. Når den har lyst kommer den frem og er yderst kærlig overfor sine mennesker. Men pas på! Stenbukken har mod som en bjørn. Den tager kampen op med ethvert dyr eller menneske, der trænger ind på dens enemærker.

• #15   28. maj 2010 Det er sjovt at der kan være sådan en forskel på hunde & stjernetegn .. Trille er født den 3 marts 2010, så hun er derfor fisk .. men de ting som står ved fisken passer overhovedet ikke på hende, går man længere ned & kigger på tyren så passer den perfekt på hende :} hehe

Kommentér på:
Hundens stjernetegn

Annonce