{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Det bliver så godt..men {{forumTopicSubject}}

Yes smiley

Mig og kæresten bor normalt i en 2 værelses lejlighed sammen med kali smiley men nu har vi været så heldige at få en kolonihave hvor man må have hund ude så kali kan komme ud og slå fisen af sig i stedet for vi hele tiden er her i lejligheden smiley men mit spørgsmål er så. Hvis du kali begynder at stå og gø af de forbi passerende (kan hun godt finde på sjældne gange) og af naboéns schæfer (Staves) hvordan får jeg hende så vendt af med at gå når der er andre hunde og når der kommer forbi passerende smiley

hjælp modtages med kys hånd smiley

P.S Hun kan sagtens se igennem hækken da det er en gammel hæk med mange store huller i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver så godt..men
  • #1   7. maj 2010 Afled hendes opmærksomhed, lad hende eventuelt møde andre hunde i form af hundeskov, så hun vender sig til at de altså også gerne må være der. smiley Eventuelt, hvis det omhandler mennesker, kan du bede nogen hjælpere om at komme fordi, have godbidder med, og give hende når de kommer ind. Så vil hun forbinde de folk der kommer, med noget godt smiley

  • #2   7. maj 2010 det var da dejligt at I har fået et hus med have men ros ros og atter ros når hun gør det rigtige hvis det er slemt så må I bruge en masse tid i haven med hende og aflede hende og så ros ros og atter ros, godbider og ros er vejen frem.

  • #3   7. maj 2010 det med hunde skov er ikke helt let smiley men tror bare vi træner med godbidder så smiley

Kommentér på:
Det bliver så godt..men

Annonce